سوریه

مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه میگوید هر شخص سوری که حمله آمریکا به این کشور را تأیید کند، خائن است.

به گزارش مشرق، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه نسبت به حمله آمریکا به پایگاه هوایی شعیرات در استان حمص واکنش نشان داد.

شعبان تأکید کرد که این حمه، نقطه عطفی بود که نشان داد آمریکا با تروریستها در یک ردیف قرار دارد.

وی در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت: تجاوز آمریکا پس از پیروزیهای ارتش سوریه در حماه و بیرون راندن تروریستهایی صورت میگیرد که قصد داشتند به دمشق تجاوز کنند.

مشاور بشار اسد تلویحا به تأیید این تجاوز توسط معارضان سوری از جمله ائتلاف معارضان انتقاد و تأکید کرد: هر سوری که تجاوز به سوریه را تأیید کند، خائن است.

گروه ائتلاف سوریه که از گروههای معارض این کشور به شمار میرود ضمن استقبال از این حمله، خواستار تداوم چنین حملاتی شد.

احمد رمضان رئیس بخش اطلاع رسانی ائتلاف معارضان در این زمینه گفت: ائتلاف سوریه از این حمله استقبال میکند و از واشنگتن میخواهد که توانمندیهای [دولت بشار] اسد در حملات [هوایی] را از بین ببرد.

شعبان در ادامه با اشاره به اینکه تجاوز آمریکا، تجاوز به همه گروههایی است که با تروریسم مبارزه میکنند، خاطر نشان کرد: کشورهایی که خود را عربی مینامند و تأمین ملی جنگ در سوریه، یمن و لیبی را بر عهده دارند، با عربیت هیچ ارتباطی ندارند.
وی در پایان با بیان اینکه هماهنگی عربستان، اسرائیل و آمریکا امروز بسیار واضح شده است، تأکید کرد، تجاوز آمریکا گواه بر این است که نیروهای مقاومت پیروز میشوند و این تجاوز برآیند شکست آنهاست؛ چه در آستانه و ژنو یا در میدان نبرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس