کد خبر 706917
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
مستند

پیش تولید مستند «پیروزی» طی دو ماه انجام شد و فیلمبرداری آن اواخر اسفند ۹۵ به پایان رسید. این مستند به شیوه‌ای روایی به بیان سختی‌ها و چالش‌های پیش روی «پیروزی» می‌پردازد

به گزارش مشرق، مستند «پیروزی» از محصولات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی حامد سعادت، با موضوع اقتصاد مقاومتی تولید شد.حامد سعادت ضمن بیان این خبر به روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: دهندر، سرخوش و گزک سه روستایی هستند که پانزده سال پیش که منوجان در حال تبدیل شدن به شهرستان بود، به دلیل جمعیت اندک از «قلعه‌گنج» به منوجان ملحق شدند.
وی ادامه داد: طی سه سال اخیر با شهرستان شدن «قلعه‌گنج»، این منطقه به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شد و پیشرفت‌های قابل توجهی داشت. من به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در فیلم مستند «پیروزی» تلاش‌های مردم سه روستای دهندر، سرخوش و گزک برای ملحق شدن به «قلعه‌گنج» را به تصویر کشیدم.این مستندساز درباره‌ی شیوه روایت این مستند هم توضیح داد: شخصی به نام «پیروزی» بسیار تلاش کرد تا این سه روستا به قلعه‌گنج بازگردند و در نهایت با جلب نظر استاندار این اتفاق رخ داد. این فیلم روایتی از این موضوع است.
به گفته حامد سعادت، پیش تولید مستند «پیروزی» طی دو ماه انجام شد و فیلمبرداری آن اواخر اسفند ۹۵ به پایان رسید. این مستند به شیوه‌ای روایی به بیان سختی‌ها و چالش‌های پیش روی «پیروزی» می‌پردازد و بخش‌هایی از این مستند هم بازسازی شده است.

منبع: روزنامه بانی فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس