کد خبر 706761
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مجلس

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی مجلس از کمیسیون‌های تخصصی خواست تا در جهت حل مشکلات کشور با دولت تعامل داشته باشند.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس با برشمردن مشکلات فراروی کشور در حوزه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به نمایندگان توصیه کرد تا در قالب کمیسیون‌های تخصصی برای حل این مشکلات با دولت تعامل داشته باشند.

وی افزود: لاریجانی ضمن اشاره به مشکلات کشور در حوزه نظام بانکی مشکلاتی در حوزه کشاورزی و آب و همچنین مشکلات اقتصادی کشور به نمایندگان توصیه کرد تا این موضوعات را در قالب کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند و پیگیری‌های لازم را برای حل آنها داشته باشند. 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: رئیس مجلس عنوان کرد که نمایندگان برای حل مشکلات مذکور با دو قوه دیگر تعامل و همکاری داشته باشند و اگر نیازی است تا طرحی در راستای حل این مشکلات تهیه شود نسبت به تهیه و تدوین آن اقدام کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس