کد خبر 705729
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
ارتش یمن

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یک خودروی نظامی عربستان را منهدم کرده و یک انبار سلاح ارتش این کشور در منطقه «عسیر» را هدف حمله موشکی قرار دادند.

به گزارش مشرق، یک منبع نظامی یمن از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان سعودی، انهدام یک خودروی نظامی و وقوع چند انفجار در انبار سلاح در نتیجه حمله توپخانه‌ای به ایست نظامی در «عسیر» خبر داد.

پایگاه «المسیره» به نقل از این منبع گزارش داد که یگان موشکی و کمیته‌های مردمی یمن تجمع مزدوران در پایگاه الشبکه در نزدیکی گذرگاه علب را هدف قرار داد که در نتیجه آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.

همچنین یگان توپخانه‌ای نیز تجمع نظامیان ارتش عربستان در غرب الربوعه را با چندین خمپاره هدف خود قرار دادند که باعث شد تعدادی از نظامیان زخمی شوند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین دیشب تجمع نظامیان سعودی در اردوگاه الحاجر واقع در عسیر را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر مرکز رسانه‌ای منطقه پنجم نظامی وابسته به ارتش در خبری مدعی شد که نیروهای ارتش چند پایگاه نظامی جدید تحت کنترل انصار‌الله و نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح در نزدیکی مرز عربستان را تحت سیطره خود درآورده‌اند.

بنابر این گزارش، نیروهای ارتش امروز به شهر میدی از توابع استان حجه در نزدیکی مرز عربستان نفوذ کرده و کنترل منطقه الحوض، تلتی الخنادق و الحروره از سمت جنوب شرقی را بدست گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس