کد خبر 705374
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
مورینیو

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها تاکید کرد تنها بازیکنانی در تابستان به اولدترافورد خواهند آمد که واقعا خواهان حضور در این تیم باشند.​​​​​​​

به گزارش مشرق، در هفته های اخیر گریزمان از آب و هوای شهر منچستر انتقاد کرده و به نظر آقای خاص پاسخ او را داده است.

مورینیو گفت: "اگر بازیکنی از زندگی در لندن لذت می برد ما به او نیازی نداریم. لس آنجلس گلکسی گزینه مناسبی است و یا بازیکن می تواند به ویتوریا ستوبال رفته و از ساحل آنجا لذت ببرد.

شهرهای زیاد و زیبایی هستند که فوتبال در آن جریان دارد اما ما به بازیکنی نیاز داریم که خواهان حضور در یونایتد باشد و رویای آن را در سر داشته باشند. اگر اینگونه نیست، موفق باشید و از باشگاه بعدی لذت ببرید.

از دشواری های بازار نقل و انتقالات خبر دارم و احمقانه است اگر نام بازیکنانی که می خواهم را به شما بدهم تا شما آنها را برای یونایتد جذب کنید.

من اسامی و گزینه ها و همچنین آلترناتیوها را معرفی خواهم کرد که این اسامی بر اساس تجزیه و تحلیل ها و تجربه و پیش بینی من نسبت به آینده معرفی می شود.

به دنبال اهداف غیرممکن نیستم و می دانم که شاید در پایان تابستان بعدی دقیقا همه چیز مطابق نظر من پیش نرفته باشد زیرا کار جذب بازیکن بسیار دشوار است. اما من اطمینان دارم که تلاش ما برای بهبود شرایط در فصل آتی خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس