انفجار تروریستی در پاراچنار

روزنامه پاکستانی اعلام کرد که گروه تروریستی جماعت الاحرار در پیامی مسئولیت حمله امروز صبح به مسجد شیعیان در پاراچنار پاکستان را به عهده گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از «داون نیوز»، گروه تروریستی جماعت الاحرار در پیامی ویدئویی مسئولیت حمله به مسجد شیعیان در منطقه پاراچنار در شهر پیشاور پاکستان را به عهده گرفته است.

صبح امروز انفجار در ورودی مسجدی در محله «نور مارکت» در پاراچنار بوقوع پیوست.

این انفجار تاکنون 22 شهید و بیش از 60 زخمی برجا گذاشته است.

گفته می‌شود که انفجار در نزدیک درب ورودی بانوان این مسجد صورت گرفته است.

بیشتر شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

گروه تروریستی جماعت الاحرار چندی قبل نیز با انتشار ویدئویی ضمن درخواست اتحاد گروه‌های تکفیری از آغاز عملیات «غازی» به پاس کشته شدن مولوی «غازی عبدالرشید» توسط ارتش پاکستان، پرده برداشت.

سرکرده جماعت الاحرار شاخه انشعابی تحریک طالبان پاکستان با انتشار ویدئویی خواستار اتحاد گروه‌های تکفیری و ایجاد جبهه واحد در پاکستان شده بود.

این گروه تروریستی مدعی شد که در صورت اتحاد این گروه‌های تکفیری، حاضر است به عنوان سربازان عادی به جنگ بروند، ناگفته نماند که احتمال پیوستن دوباره جماعت الاحرار با گروه اصلی تحریک طالبان پاکستان گروه «فضل‌الله» نیز مطرح است.

با این حال گروه طالبان شاخه «محسود» در «وزیرستان» که به «سجنا» نیز معروف هستند با اصل گروه تحریک طالبان پاکستان در دوم ماه فوریه سال جاری متحد شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناصر DE ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    11 2
    وزارت خارجه ایران باید این جنایات علیه شیعیان را در دنیا و در سازمان ملل مطرح کند و نباید به ساده گی از این جنایات گذشت . این حاکمان عربستان را باید در دنیا رسوا کرد که دائما در حال توطئه بر علیه شیعیان هستند .
  • رضا رضایی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    6 1
    یا صاحب الزمان
  • رضا رضایی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    6 1
    یا صاحب الزمان
  • رسول IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
    3 0
    من موندم حالا كه مردم پاراچنار دارند جلوي چشم دولت پاكستان سلاخي ميشوند وسالهاست اين مصبيت ادامه داره چرا خود شيعيان پاكستان جلوي اين وحشيها نمي ايستند كافي است اينها با كاراطلاعاتي توي حلفه هاي بالاي اينها نفوذ كنند وهمان بلا را سر محفل وجلسات تروريستها بياورند. اين عين ايه قران است . "فمن تعدا عليه فعتود عليه بمثل ماتعدا عليكم." اگر به شما تعدي كردند همانطور كه به شما تعدي ميكنند با آنها تعدي كنيد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس