کد خبر 705205
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
یمن

ارتش عربستان امروز مناطق مختلف چندین استان یمن از جمله مأرب، الجوف، حجه و صنعاء را بمباران کرد که در پی آن ۹ نفر از مردم یمن کشته و شماری نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های ارتش عربستان امروز (جمعه) مناطق تعدادی از استان‎های یمن را بمباران کردند.

خبرگزاری «سبأ» در این باره گزارش داد که در حمله هوایی عربستان به یک منزل مسکونی در شرق بنی زتر منطقه نهم استان صنعاء سه نفر از شهروندان یمنی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

منابع یمنی گزارش دادند که یک زن در حملات هوایی عربستان به منطقه بنی الحارث در صنعاء کشته و یک کودک زخمی شدند. یک زن یمنی نیز در حمله توپخانه‎ای شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه حیفان در تعز از پای درآمد و ۴ نفر دیگر در منطقه غمر کشته شدند.

جنگنده های سعودی امروز همچنین سلسله حملات هوایی را در مزرعه الزندانی در منطقه بنی الحارث انجام دادند و دو بار به منطقه العروق حمله کردند.

ارتش عربستان همچنین سلسله حملات هوایی را در استان صعده انجام دادند و بزرگراهی در منطقه برکان در منطقه رازح و آل حباجر هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، استان های الجوف، حجه، مأرب و تعز نیز امروز هدف حملات جنگنده های سعودی قرار دادند. عربستان سه بار مزارع سانان در وادی الخارد در منطقه المطمه استان الجوف را بمباران کردند. صحرای حباب در منطقه صراوح استان مارب و منطقه حرض استان حجه نیز هدف قرار گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس