کد خبر 702736
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افزایش ظرفیت استقرار زائران مناطق راهیان نور بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها در این مناطق تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بازدید از مناطق جنوب کشور، در جمع خبرنگاران گفت: در برخی از قسمت‌های مناطق مرزی امکانات نیروهای مسلح اعم از موشک‌ها، سامانه‌های پدافندی دریایی،‌هوایی و زمینی برای بازدید زائران راهیان نور به نمایش در آمده است.

وی افزود: روزگاری در این جبهه‌ها با دست خالی با دشمنان می‌جنگیدیم اما به لطف خدا اکنون پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی در بسیاری از بخش‌ها به همت  دانشمندان جوان کشور تامین شده است که ساخت داخل بوده و طراحی، ساخت و تکثیر آن در داخل انجام شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.

سرلشکر باقری همچنین با اشاره به بازدید از برخی نقاط جنوبی کشور افزود:آمادگی کامل در نیروهای مسلح وجود دارد.

وی درباره عملیات فرهنگی راهیان نور افزود: در طول سال ستاد مرکزی راهیان نور، سپاه پاسداران، ارتش و تمامی ارکان‌های مسئول تلاش می‌‌کنند تا در ایام نوروز که حجم زیادی از زائران به زیارت جبهه‌ها می‌آیند از امکانات و بهترین راویان برای شنیدن واقعیات دفاع مقدس بهره‌مند شوند.

وی مقصود از سفر خود اطلاع‌ از کمبودها دانست و گفت: ظرفیت پذیرش راهیان نور نسبت به سال‌های گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است و همچنین ظرفیت اقامت در شب و استقرار زائران به بیش از 140 هزار نفر افزایش یافته که با توجه به حجم زائران زیرساخت‌ها کم بوده و باید تقویت شود .

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس