کد خبر 702152
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
فدراسیون فوتبال

نایب رییس بانوان و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از سوی مجمع این فدراسیون انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، لیلا صوفی زاده، سرپرست سمت نایب رییسی فدراسیون فوتبال با ٥٤ رای از سوی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ٥٩ نفر از اعضا حاضر بودند ٥٨ نفر رای دادند که صوفی زاده برای رسیدن به این سمت باید ٣٠ رای موافق را کسب می کرد که ٥٠+١ درصد از آرای اعضای حاضر در مجمع محسوب می شود.
پیش از او در انتخاباتی که در اوایل اردیبهشت ماه انجام شده بود، الهه عرب عامری برای این سمت منصوب شد اما با استعفای عرب عامری، صوفی زاده به عنوان سرپرست انتخاب شد.

همچنین در ادامه مجمع فدراسیون فوتبال، نوبت به رای گیری درباره سمت نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال رسید. در ابتدا حیدر بهاروند که در حال حاضر عضو هیات رییسه این فدراسیون هم است،  به عنوان گزینه پیشنهادی فدراسیون فوتبال برای سمت نایب رییس دوم فدراسیون و رییس سازمان لیگ معرفی شد و اعضای مجمع نیز با 56 رای از ٥٩ رای بهاروند را برای این سمت منصوب کردند.

هر کدام از نامزدها برای کسب رای موافق مجمع، باید  ٢٩ رای از ٥٩ رای اعضای مجمع را را کسب می کردند که ٥٠+١ درصد آرای مجمع محسوی می شود.

از ٥٩ نماینده حاضر دو مجمع، ٥٨ نفر رای دادند. نماینده باشگاه خونه به خونه بابل به دلایلی مجمع را ترک کرد.

در انتخابات اردیبهشت ماه فدراسیون فوتبال، محمود اسلامیان برای این سمت نامزد شده بود که اعضای مجمع به او رای اعتماد ندادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس