کد خبر 701870
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
پرسپولیس

کارشناس مسائل داوری، گفت: داور در نیمه اول یک خطای پنالتی به سود پرسپولیس را اعلام نکرد.

به گزارش مشرق،  رضا غیاثی در مورد عملکرد فو مینگ داور چینی بازی پرسپولیس و لخویا قطر و صحنه مشکوک برخرود توپ به دست بازیکن لخویا در محوطه جریمه، گفت: پنالتی به سود پرسپولس اتفاق افتاد که داور اعلام خطا نکرد.

وی افزود: داور یک اخطار به وحید امیری داد که درست نبود. وقتی پاسکاری صورت گرفته و بازیکن شوت می‌زند دیگر این اتفاق اتلاف وقت محسوب نمی‌شود و ضربه امیری به توپ بعد از سوت داور مستحق دریافت کارت نبود.

کارشناس داوری فوتبال در مورد گل پرسپولیس که مشکوک به آفساید بود، اظهار داشت: این گل هم به نظر آفساید می‌رسید.

غیاثی در پایان، گفت: داور با بازیکنان پرسپولیس  بسیار تند برخورد می‌کند و بازیکنان نمی‌توانند با او ارتباط برقرار کنند. حتی در اواسط بازی در صحنه‌ای بازیکن لخویا از پشت به کمال کامیابی‌نیا ضربه زد که داور خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت او در همه صحنه‌های 50 به 50 به سوت لخویا سوت می‌زند. با این شرایط بازیکنان پرسپولیس باید کمتر با داور وارد صحبت و بحث شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • hossi IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    24 0
    پرسپولیس با الریان بازی کرد نه با لخویا
    • Amir IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      25 4
      ینده خدا اینقدر از باخت تیمشون ناراحته که اسم تیم رو هم اشتباه گرفته
  • غیاثی برو فینال جام جهانی رو کارشناسی کن IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
    1 0
    عجب... اون برخورد توپ به دست پنالتی بود امیری هم نباید کارت زرد میگرفت ولی صحنه گل چرت پول لیس "به نظر! آفساید می اومد"!!!! بله به نظر آفساید می اومد قطعی نمیشه گفت آفساید بود. در باره اونیکیا قاطعانه گفته ولی صحنه گل رو قطعی نمیشه گفت.انگار ما هم کوریم یا مثلا انگار نمیدونیم افساید چیه فقط باید کارشناسا بگن! خخخخ داور اگه با لنگیا نامهربون بود که همون اول بازی بهشون یه گل هدیه نمیکرد.اون گل رو هم بذاریم کنار سه هیچ باخته.یعنی هیچی دیگه.رفته اونجا سه تا گل بخوره برگرده با اون خط دفاع و دروازه بان مطمئنش.این جلال حسینی رو واسه چی بهش بازی میده؟ بدجوری واسه من سوال شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس