کد خبر 701404
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
تانک کرار

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با حضور در شبکه «فاکس نیوز» درباره آخرین پیشرفت‌های نظامی ایران و ساخت احتمالی پایگاه نظامی از سوی ایران در سوریه به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش مشرق، شبکه خبری «فاکس نیوز» در گزارشی با اشاره به رونمایی تانک جدید «کرار» ایران در یکشنبه گفت: ایران آخرین پیشرفت‌های نظامی خود را با نمایش تانک جدید نشان داد.


مجری برنامه فاکس نیوز در ادامه با اشاره به سخنان ایرانی‌ها در زمینه تولید انبوه تانک کرار و شلیک توپ‌های هدایت شونده از آن گفت، ایران مدعی است که این تانک قادر به رقابت با بهترین نمونه‌های مشابه پیشرفته در جهان است.

مجری این برنامه در ادامه با اشاره به آزمایش موشکی نیروی دریایی ایران در سواحل جنوبی گفت، ایران با شلیک و آزمایش موشک‌های بالستیک و قایق‌های تندروی خود به آزار کشتی‌های جنگی آمریکا در نزدیکی تنگه هرمز ادامه می‌دهد.

مجری این برنامه در ادامه با دعوت از «دنی دنان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد و معاون سابق وزارت جنگ این رژیم از وی درباره تداوم آنچه‌که اقدام‌های تحریک کننده ایران نامید، سئوال کرد.

وی از دنان پرسید: «با توجه به این‌که شما معاون سابق وزارت جنگ اسرائیل بودید، تانک جدید ایران را دیدید. آیا این جنگ افزار تغییر دهنده معادلات منطقه‌ای در عرصه رزمی خواهد بود؟»

دنان در پاسخ گفت: «این اقدام ایران گواهی دیگری از تنش با این کشور است و آن‌ها به مجهز کردن تروریست‌ها ادامه می‌دهند. این تانک به ویژه تنها مورد استفاده ایران قرار نمی‌گیرد بلکه می‌تواند در دست حزب الله و دیگر گروه‌ها قرار گیرد. شما می‌دانید که آن‌ها سال گذشته در جریان یک آزمایش موشکی بر روی یک موشک نوشتند که اسرائیل باید از صفحه روزگار کاملا محو گردد. وقتی من با سفرای کشورهای عربی خاورمیانه در این زمینه صحبت کردم آن‌ها نیز از آن تصاویر نگران بودند.»

وی در ادامه در پاسخ به مجری برنامه فاکس نیوز درباره نگرانی اعراب متحد آمریکا در منطقه که برخی آن‌ها با اسرائیل نیز در تعامل هستند، گفت: به یقین آن‌ها نگرانند زیرا ایران تهدیدی علیه همه است. آن‌ها با پروازهای تجاری از تهران به بیروت و دمشق به انتقال موشک مبادرت می‌ورزند. آن‌ها اینک قصد ساختن پایگاه نظامی در بندر لاذقیه سوریه را دارند. ایرانی‌ها در حال گسترش نظامی و توانایی خود هستند و ما با همدیگر باید در متوقف کردن ایران همکاری کنیم.»

مجری برنامه سپس به احتمال حضور تانکی شبیه کرار در مرزهای سرزمین‌های اشغالی و عدم تحمل اسرائیل پرداخت.

دنان در این زمینه افزود: «در سال 2005 ما با حزب‌الله نبرد کردیم و آن‌ها آن موقع حدود 10 هزار موشک داشتند اما امروز دارای 120 هزار موشک هستند و به دریافت پول و موشک از ایران ادامه می‌دهند و همانطور که می‌دانید این موارد ما را خیلی نگران کرده به طوری‌که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر به مسکو، پایتخت روسیه پرواز کرد تا با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور این کشور ملاقات نماید و درباره این موارد و انتقال سلاح از سوی ایران به اطراف ما و استفاده حزب الله از آن‌ها علیه ما، رایزنی کند.»

وی در خاتمه در پاسخ به سئوال مجری فاکس نیوز درباره اطمینان دادن روسیه به اسرائیل در این زمینه افزود: «البته ما با روسیه در این زمینه زیاد صحبت می‌کنیم و آن‌ها هم به این مسئله توجه دارند.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 20
  • تدبیر IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    فقط میتونم بگم زنده باد دولت کبیر تدبیر و امید قبلنا تمام متحدینمون داشتن توسط تروریستای دست پرورده صهیونیسم جهانی اشغال میشدن ولی الان... با درایت دولت کبیر تدبیر و امید داریم کنار گوش اسراییل پایگاه میسازیم
    • ناشناس IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      3 3
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
    • رضا IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      19 8
      اوهووووووووووو تند نرو این پیشرفتها به برکت جوانهای انقلابی و با ایمانه نه دولت مذاکره و لبخند
    • محمد ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      13 1
      خنده دار بود هر موفقیت برون مرزی ما مدیون انقلاب اسلامیه که پشتش مشخصه چه کسانی هستن
    • علی IT ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      16 0
      درسته، اینها همه از اثرات دیپلماسی لبخند دولت و علی‌الخصوص برجامه که این لامصب رو از وقتی امضاء‌ کردیم به صورت خودکار موشک و تانک درست می‌شه، تروریست‌ها قلع و قمع می‌شن، حتی می‌خوام بگم آفتاب هم تابان‌تر شده!
    • خودم IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      14 3
      اگه این پیشرفتهای نظامی دست دولت تدبیر بود، نمی گذاشت حتی یک ساچمه هم تولید بشه، آخه این با مناظره نمیسازه و عصر عصر مناظره هست! اگه اونا این عرضه را داشتن چند تا خودرو تولید میکردن و مجبور نبودن خودروی خارجی را پلمپ شده بیارند ایران و چرخ هاش و ببندن و بگن تولید ملی!
    • کبیر و تدبیر خخخخخ IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      8 6
      قرص ها تو خوردی آقای تدبیر و کبیر !!!!
    • من IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      4 3
      ایول بابا. این دولت کبیر رو خوب اومدی . ممنون که اسباب خوشی مارو فراهم می کنی . خخخخخخخخخخ
    • مهدی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      7 3
      خود دولت کبیر!! هم همچین نظری نداره!!!! ایمها همه به برکت مقاومت است! چیزی که این دولت ازش بی بهره است در این دولت شاهد نزدیک شدن اعراب و اسراییل و افزایش خصومت با ایران بودیم این دولت با اظهار ضعفهای مداوم موجب طمع دشمنان شد
    • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      4 1
      اگه مسائل نظامی دست دولت تدبیر بود که تاحالا همه موشکها و دار و ندارمون رو توی برجام 2 و 3 معامله کرده بود .... اگه مسائل نظامی دست دولت بود که همون سال اول انتخابش ، حمایتش از سوریه رو عراق رو برمیداشت و الان حکومت داعش در سوریه و عراق شکل گرفته بود .... اگه مسائل نظامی دست دولت بود باید روی موشکهامون مینوشتیم مرگ بر فلسطین و درود بر صهیونیست!! تا بلکه چهارتا تحریم رو لطف کنن بردارن
    • vahid ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      6 1
      مطمئن باش اگه اختیار با دولت بود الان این پایگاه رو باید در خونتون می زدین
  • راما IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    66 10
    بعید میدونم حزب الله بخواد از تاکتیک های نامتقارن و چریکیه خودش عدول کنه و از تانک استفاده کنه اونم نه تانک سبک ، بلکه تانک میدان نبرد!!! .... حزب الله خطه تاکتیکیش چریکیه و خدا رو شکر تا الان هم کاملا موفق بوده .
  • محمد IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    89 20
    مرگ بر اسرائیل
    • محمدمهدی دریجانی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      13 0
      همین چند روز پیش بود که به سنت من دراوردی صهیونها عید پوریم(ایرانی کشی یهود درچند هزارسال پیش که در 3روز75000ایرانی رو کشتن) داشتند باز هم کسانی هستند که به شعار مرگ براسرائیل منفی بدن.....خدایا به همه بصیرت و شفا عنایت کن..آمییییین
  • الامیم IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    11 0
    ساخت پایگاه نظامی ایرانی در کشور سوریه نشان دهنده قدرت مهندسی و نظامی ایران و مایه افتخار ایرانیان و خوشحالی مؤمنان راستین جهان است.
  • محمد IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    3 4
    این فقط نظلوم نمایی دروغین و ناله های فریبکارانه اسرائیله دشمن رو دست کم نگیریم مطمئن باشید این تانک هیچ کاری با مرکاوا نمی تواند بکند. ولی برای کشور لازم است
    • ناشناس IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
      4 0
      بله قدرت مرکاوا را در جنگ سی وسه روزه دیدیم که چه رسوایی برای اسراییل به بار آمد، نوع جدید مرکاوا هم که در جنگ سال 93(شمسی) غزه در نبرد زمینی علیه حماس کاری از پیش نبرد، ظاهراً تبلیغات صهیونیستها روی برخی هموطنان چنان اثر می گذارد که تانک مرکاوا در نظرشان شکست ناپذیر جلوه می کند و طوری از آن تعریف می کنند، گویا بارها سوارش شده اند و طوری صحبت می کنندگویا کارشناس تانک هستند ( کرار هیچ کاری با مرکاوا نمی کند!!!!!! یکی نیست بگه تو از کجا می دونی!!!!) ، هر چند ما هیچگاه دشمن را دست کم نگرفته و نمی گیریم، ولی از آن طرف مثل برخی هم ، به بزرگنمایی دشمن دست نمی زنیم.
  • ا IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    4 0
    چقد صحبت هاش احمقانه بود!!! نزب الله بدون پشتیبانی هوایی چرا باید از تانک استفاده کنه؟؟؟ خلاصه زمین و زمان رو دوخت به هم تا بگه که ما خوبیم و شما بد خخخ
  • داش ملا IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    3 2
    جناب تدبیر نداشتن تدبیر دولت مطبوعه شما شمارو هم دچار توهم تدبیر کرده قشنگ معلومه.از خواب بیدارشو و دستاوردهای نظام و سپاه رو پای دولت. نبین لطفا
  • قوچعلی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    4 1
    اونقدر خوشحال شدم از ساخته شدن این تانک ایرانی که به عنوان عیدی دادن به بچه ها و از طرفی هم حمایت از تولید داخل همه را جمع کردم، برم براشون کفش تبریز بخرم شما با خبرهای خوش در آستانه سال جدید به ما عیدی بده تا من هم به بقیه به این شکل عیدیشون بدم
  • رضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    5 2
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تازه صد در صد این تانک یه چیز خیلی کوچیکی بوده که اینا وحشت کردن اگه بقیه چیزایی که رو نشده رو بشه اسرائیل خود به خود از روی زمین محو میشه. درود خداوند بر شیر مردان ایران که در همه زمینه ها فعال و پرتلاش هستن انشاالله همیشه موفق باشید زیر سایه امام زمان (عج)
  • اکبر IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    1 0
    البته خوبه اما نباید دشمنو دست کم گرفت ۲۰۰تا کلاهک اتمی هم کم نیست
    • وحید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      فکر نکنم کلاهک اتمی از دست یاری خداوند قویتر باشه ما با خدا و رهبرمون عهد بستیم حتی اگر با کلاهک اتمی ذوب شویم ما بین کلاهک اتمی و ذلت قرار گرفتیم و هیهات منا الذله
  • کیفیت IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    4 0
    به عمل کار بر آید نه به حرف از اینجور تانک ها زیاد ساخته شده اما تا حالا دیده نشده به نظر هم نمیرسه که بتونه با مدل های اروپایی رقابت کنه به نظر میرسه که خرید تانک هزینه کمتر و با اطمینان بیشتر به صرفه تر باشه، فقط ساختن مهم نیست کیفیت رو دریابید اگه بحث ساختن هست که میشه انواع تانک بی مصرف رو ساخت و کمیت و تعداد رو افزایش داد در حالی که هیچ کارایی نداره دقیقا مثل ماکت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس