کد خبر 701209
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
اشتیلیکه

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی اعتراف کرد که بدترین بازی شاگردانش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر تیم ملی ایران انجام شده است.

به گزارش مشرق، در آستانه آغاز دور جدید بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، اولی اشتیلیکه، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پیش‌بینی کرد که شاگردانش کار سختی برابر حریف بعدی‌شان برابر چین خواهند داشت.

اشتیلیکه که مردانش سوم فروردین میهمان چینی‌ها هستند درباره سختی‌های نتیجه گرفتن در این بازی – به خصوص جو ورزشگاه هلونگ که تحت تأثیر افزایش تنش‌های سیاسی میان دو کشور – وجود خواهد داشت، گفت: بازی مقابل چین شاید سخت‌ترین بازی ما در مرحله انتخابی جام جهانی بعد از بازی‌مان برابر ایران باشد. باید تمام تلاشم را بکنم تا بازیکنانم تحت تأثیر جو ورزشگاه و حواشی خارج از زمین بازی قرار نگیرند.

اشتیلیکه در ادامه به بازی تیمش برابر تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی که ماه اکتبر سال 2016 برگزار و با پیروزی یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش تمام شد، اشاره داشت و آن را تجربه‌ای خوب برای شاگردانش برای بازی در ورزشگاه‌های دارای جو سنگین دانست.

سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها افزود: در این دور از بازی‌ها، ضعیف‌ترین عملکردمان را برابر ایران ارائه کردیم چون بازیکنان نتوانستند وظایف‌شان را انجام دهند و دلیلش هم این بود که آنها تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند و تحت فشار بودند. با این حال من فکر می‌کنم که آن بازی درس خوب به ما برای بازی برابر چین داد. بازیکنان ما حالا باید بدانند که چگونه باید در چنین فضاهایی بازی کنند.

اشتیلیکه که مردانش 5 روز پس از بازی در خانه چین، به مصاف سوریه می‌روند، درباره اهمیت کسب نتیجه در این دو بازی عنوان کرد: می‌دانم که این دو بازی اول‌مان در سال جدید چقدر اهمیت دارد. ما می‌خواهیم نیمه دوم بازی‌های مرحله انتخابی را با یک پیروزی آغاز کنیم. البته باعث تأسف است که برخی از بازیکنان‌مان که برای این بازی‌ها روی آنها حساب می‌کردیم مصدوم شده‌اند. هرچند این اتفاق به دیگر بازیکنان‌مان فرصت می‌دهد توانایی‌های‌شان را نشان دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس