کد خبر 700953
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
بشار اسد

رئیس جمهور سوریه امروز (یکشنبه) با هیات پارلمانی اروپایی به ریاست «خاویر کوزو» معاون رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا در دمشق دیدار کرد.

به گزارش مشرق،  بشار اسد و هیات پارلمانی اروپا در این دیدار درباره آخرین تحولات سوریه و سیاست های اتحادپه اروپا در مورد جنگ با تروریسم و همچنین ایجاد راهکارها برای نابودی آن بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری سانا، رئیس جمهور سوریه در این دیدار به وارونه جلوه دادن حجم گسترده‌ اخبار توسط رسانه‎های غربی در طول جنگ سوریه اشاره کرد و گفت: همین مساله باعث افزایش سفرهای نمایندگان پارلمان اروپا به سوریه شده است تا از نزدیک در جریان حقایق آنچه که در سوریه روی می‎‌دهد، قرار بگیرند و سپس تصویر واقعی آن را برای ملت‌های خود تشریح کنند.


اسد گفت: سیاست‌های غلط تعدادی از کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه در راستای حمایت از تروریسم و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ملت‎های آن، منجر به گسترش تروریسم در منطقه و افزایش تعداد پناهندگان شده است.


از سوی دیگر، اعضای هیات پارلمانی اتحادپه اروپا بر عزم خود برای بازگشت روابط دیپلماتیک بین کشورهای عضو این اتحادیه و سوریه و رفع تحریم های اعمال شده علیه این کشور تاکید کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس