کد خبر 700831
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
الکسیس سانچس

بازیکنان تیم فوتبال آرسنال علیه هم‌تیمی شیلیایی خود که به حرکات اخیرش به بحران توپچی‌ها دامن زده است، موضع گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، نشریه میرر نوشت: در هفته‌های اخیرنام الکسیس سانچس در اکثر اخباری که درباره آرسنال منتشر شده به چشم خورده است که دلیل آن لبخند‌های معنادارش روی نیمکت حین تماشای شکست توپچی‌ها برابر لیورپول در لیگ برتر و برابر بایرن مونیخ  در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

قرارداد سانچس تابستان سال 2018 به پایان می‌رسد و اینطور که به نظر می‌رسد او قصد تمدیدش را ندارد. تنها یک احتمال برای ماندن مهاجم سابق بارسلونا در ورزشگاه امارات وجود دارد که آن برکناری آرسن ونگر از مربیگری آرسنال است. چیزی که قطعی به نظر می‌رسد، تیره و تار بودن رابطه سانچس با ونگر است و نیشخند او به شکست‌های آرسنال هم گواه این موضوع است.

اکنون اما نشریه میرر نوشته است که جنجال‌سازی سانچس در این چند وقت اخیر حوصله هم‌تیمی‌هایش را سر برده است و آنها احساس خطر کرده‌اند. به نوشته این نشریه، بازیکنان آرسنال ترجیح می‌دهند که در درگیری میان سانچس و ونگر، جانب سرمربی‌شان را بگیرند.

میرر با استناد به اظهارات یک منبع نزدیک به باشگاه آرسنال نوشته است که بازیکنان آرسنال به سانچس بابت رفتار اخیرش تذکر داده‌اند. این منبع گفته است: «رختکن آرسنال، رفتار‌های اخیر سانچس را برای تیم مضر می‌‌داند. بازیکنان از این ماجرا خسته شده‌اند و اگر قرار باشد جانب شخصی را بگیرند، آن شخص مربی‌شان است.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس