مدیرکل هنرهای نمایش ارشاد

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد درباره لغو اجرای نمایش آخرین نامه به کارگردانی مهرداد کورش نیا در شهر مشهد، گفت: امروز در جریان این موضوع قرار گرفته و به شدت با قیمت خارج از عرف بلیت نمایش مخالف هستم.

به گزارش مشرق به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی با بیان اینکه قیمت گذاری بلیت نمایش آخرین نامه مناسب نبوده خاطر نشان کرد: برای احترام به مخاطب باید درباره قیمت بلیت تصمیم منطقی گرفته شود.

شفیعی با اشاره به سوء تفاهم ها در پیام های فضای مجازی و انتقال نادرست و ناقص منظور افراد در این فضا خاطر نشان کرد: تشکیل کمپین در این خصوص در شان هنرمندان تئاتری نیست زیرا کسی نمی تواند پیشینه تئاتر مشهد و خراسان را انکار کند خصوصا که این سال ها به همت هنرمندان ، اجرای مستمر و افزایش مخاطب تئاتر را در این شهر شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه اجرای گروه ها در شهرهای مختلف اتفاق فرهنگی خوبی است افزود: این هنرمندان تئاتر مشهد بوده اند که چراغ این هنر را در مشهد روشن نگه داشته اند و این حضور در جشنواره تئاترفجر اخیر به لحاظ کمی و کیفی موید رشد و شکوفایی است.

مدیرکل هنرهای نمایشی تاکید کرد: اگر شرایط خوبی برای اجرای گروه های دیگر شهر ها در مشهد فراهم شده ، باید دانست که زمینه آن را همین هنرمندان مشهد و انجمن هنرهای نمایشی فراهم کرده اند.

شفیعی با با بیان اینکه با توجه به اطلاعات که در این زمینه به دست آوردیم یک سوتفاهم رخ داده است تصریح کرد: خروجی فضای مجازی که همه از آن مطلع هستیم و پیام های مکتوب مندرج در این فضا همه آنچه که مد نظر نویسنده و گوینده بوده را نشان نمی دهد.

وی با بیان اینکه مهرداد کورش نیا از هنرمندان خوب تئاتر همیشه نمایش هایش را در کرج اجرا کرده و نوید محمد زاده نیز پیش از تبدیل شدن به چهره سینمایی یک بازیگر تئاتر است اظهار کرد: همه گروه های مشهدی برای مخاطب و اجرا ارزش قائل هستند پس می توان با دیدار و گفت و گو سوء تفاهم ها را حل کرد.

این مدیر تئاتری از همه هنرمندان خواست این موضوع را سوء تفاهم در مسائل داخل خانواده تئاتر تلقی کرده و به احترام مخاطب مسائل را کنار بگذارند.

شفیعی گفت: امروز صحبتی با مدیرکل ارشاد خراسان و مهرداد کورش نیا داشتم و از همه هنرمندان گروه های نمایشی می خواهم که با سعه صدر همیشگی و با احترام به مخاطب با موضوع برخورد کنند.

وی تاکید کرد: البته تصمیم گیرنده نهایی مرجع صدور پروانه اجرا خواهد بود و. امیدوارم به احترام مخاطب شاهد حضور گروه و نمایش در مشهد باشیم.

اجرای نمایش «آخرین نامه» با بازی نوید محمدزاده با بهای بلیتی بین 50 تا 70 هزار تومان در شهر مشهد لغو شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس