معاون سیاسی سپاه گفت: این تحریم‌ها موجب شده است که ما از آنها به عنوان فرصت استفاده کنیم و برای میل به استقلال در جهت دفاعی‌مان بهره ببریم. برای سپاه این نوع موضع آمریکایی‌ها به ایجاد منزلت در نیروهای مدافع انقلاب و محرومان منطقه و مظلومان می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه با اشاره به طرحی که آمریکایی‌ها برای تحریم سپاه مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: تهدید حربه زنگ زده‌ای است که آمریکایی‌ها سالها آن را علیه ما بکار گرفته‌اند.

وی افزود: این تحریم‌ها موجب شده است که ما از آنها به عنوان فرصت استفاده کنیم و برای میل به استقلال در جهت دفاعی‌مان بهره ببریم. برای سپاه این نوع موضع آمریکایی‌ها به ایجاد منزلت در نیروهای مدافع انقلاب و محرومان منطقه و مظلومان می‌کند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه سپاه یک نیروی انقلابی است عنوان کرد: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تمرین کرده که بر روی پای خودش بایستد؛ لذا به نظر می‌رسد که این گونه سناریو‌ها بیشتر یک اقدام تبلیغاتی و روانی است.

سردار سنایی‌راد با اشاره به کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران به عراق و سوریه عنوان کرد: کمک‌های مستشاری ما به کشورهای عراق و سوریه بنابه درخواست های دولت‌های مستقر و قانونی آنها صورت می‌گیرد و از گذشته به این صورت بوده است.  

وی با بیان اینکه روند کلی تحولات سوریه به نفع مردم و دولت بشاراسد است خاطر نشان کرد: اگر مداخله کشورهای بیگانه نباشد تروریست‌ها، طول عمر چندانی نخواهند داشت؛ لذا  ورود سایر کشورها در موضوع سوریه، نوعی اقدام برای تأثیرگذاری در روند تحولات بعد از فتح حلب است که جریان تروریستی را کاملا در انفعال قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس