جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جدیدترین و پیشرفته ترین ناوهواپیما بر آمریکا با نام "جرج دبلیو بوش" با 75 هواپیمای جنگی،‌ 25 بالگرد و 25 هزار نفر نیرو دارد که با اسکورت و وحشت از قدرت ایران وارد آبهای خلیج فارس شده که تمامی تحرکات آنها تحت نظر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از مهر،‌ سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه خلیج فارس در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه تمامی تحرکات و ترددهای شناورهای کشورهای فرامنطقه ای در آبهای خلیج فارس رصد می شود گفت: جدیدترین ناو هواپیمابر آمریکا با اسکورت وارد خیلج فارس شده و تحرکات این ناو از سوی نیروی دریایی سپاه رصد می شود.
 
سردار تنگسیری با بیان اینکه تمامی تحرکات این ناوهواپیمابر و شناورهای بیگانه در خلیج فارس تحت کنترل است‌ اظهارداشت: به استناد فیلمی که آمریکاییها منتشر کرده اند این ناوهواپیمابر از نزدیک شدن شناورهای کوچک هراس دارد و برای روبرو شدن با این شناورها دستپاچه شده اند.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: اینگونه شناورها مانند یک سیبل و هدف هستند که حتی یک قایق کوچک توانایی غرق کردن آنها را دارد.

سردار تنگسیری عنوان کرد: تمامی شناورهای سپاه در داخل کشور و توسط صنایع دفاعی کشور تولید می شود که امکان مانور و انجام هرگونه عملیات در آبهای خلیج فارس را دارند.

وی افزود: شناورهای کوچک ساده به تعداد انبوه در اختیار مردم بومی در تمامی نوار ساحلی جنوب کشور قرار گرفته است که در صورت نیاز پس از آموزش می توانند در مواقع ضروری از مرزهای سرزمینی دفاع و حراست کنند و شناورهای پیچیده هم در اختیار سپاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ياسر (SUZUKI 1000) ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    اگر حماقت كنن ؛ 2 تا قايق عاشورا خوراكشونه ...
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    نقل قول: حتی یک قایق کوچک توانایی غرق کردن آنها را دارد --------------- ابراز چنین نظر غیرکارشناسی از سوی یک کارشناس ارشد بعید و مایه لطمه به وجهه منطقی و حقیقی توان دفاعی کشور است.
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    به امید خدا به زودی غرق بشه
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    همچین میگی پیچیده دیگه از این همه دم و دستگاه این ناو پیچیده تر... حالا بیاید به ما انگ غربزده و عشق آمریکا بزنید. حقیقت رو باید گفت هر چند تلخ... قدرت ادوات نظامی ایران نسبت به اینها بسیار پایین است.
  • خودم ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    اگر مي‌ترسيدن اونجا نمي‌آمدند
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    0 0
    شنگولی که منفی دادی! سواد نظامی و منطق عمومیت در چه حده نه این برات قابل درک نیست؟ یه نگاهی به مانور پیامبر اعظم پارسال بنداز ببین چندین قایق با چندین راکت انداز و... به یه کشتی متوسط بدون دفاع راکت زدن ولی غرق نشد....
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    0 0
    ما خدارو داریم
  • ssm ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    0 0
    اقا یا خانومی که میگید قدرت ایران کمه یا قدرت امریکا همینطور هیچ وقت نمیشه چیزی رو در این زمینه پیشبینی کرد این قانون دنیای سیاست هستش ممکنه با کمی غفلت ورق کاملا برگرده پس بیاید بجای حرف های بی اساس از افکار خود در زمینه بهتر شدن وضعیت در تمام زمینه ها استفاده کنیم.
  • ناشناس ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    0 0
    عالی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس