کد خبر 691633
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

وزیر ورزش درخصوص مشکلات مالی استقلال خوزستان گفت:‌ از خودشان سوال کنید. بالاخره یک باشگاه خصوصی‌ است و باید مشکلش را حل کند.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که طبق قانون وزارت ورزش باید 5 معاونت داشته باشد اما در حال حاضر 7  معاونت دارد و علت این کار چیست، گفت: چه کسی گفته 5 معاونت؟ اگر مستندی در این باره هست ارائه کنید.

وی درخصوص علت عدم پرداخت پاداش‌های ورزشکاران ملی گفت:‌ دکتر روحانی برنامه‌های متنوعی دارند و تلاش می‌کنیم با توجه به برنامه‌های متنوعی که رئیس‌جمهور دارند در اسفندماه مراسمی را در این راستا برگزار کنیم.

وزیر ورزش درباره مشکلات بوجود آمده برای استقلال خوزستان و اینکه مسئولان این تیم اعلام کرده‌اند به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند به عمان برای برگزاری مسابقه آسیایی‌شان بروند، اظهار داشت:‌ از خودشان سوال کنید. بالاخره یک باشگاه خصوصی‌ است و باید مشکلش را حل کند.

سلطانی‌فر درباره آخرین وضعیت پرونده حقوقی استقلال در فیفا نیز گفت: تلاشمان را انجام داده‌ایم و  منتظر پاسخ اعتراض هستیم.

وی درخصوص علت بلوکه شدن مبلغ 2 میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال تهران نیز گفت: سوتفاهمی پیش آمده بود و نامه‌ای در این زمینه ارائه و مشکل برطرف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس