کد خبر 690276
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص تنبیه یک دانش‌آموز توسط یک معلم در رودبار کرمان، گفت: معلم متخلف مدرسه شهید سالمی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پرورش معرفی شد.

به گزارش مشرق، امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه تنبیه یک معلم در رودبار کرمان باعث شد مداد به سر دانش‌آموزی فرو رود که بلافاصله دانش‌آموز به مرکز درمانی منتقل شده و مداد از سر وی خارج شد.
 
امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با ابراز تاسف از برخورد این معلم با دانش‌آموز کلاس خود با اشاره به ارسال دستورالعمل ممنوعیت تنبیه‌بدنی در مدارس هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جاری، خاطرنشان کرد: تنبیه‌بدنی تحت هر شرایطی در مدارس ممنوع است و با افراد خاطی مطابق ضوابط  و مقررات برخورد خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در راستای دفاع از شأن و منزلت فرهنگیان به هیچ عنوان از تخلفات احتمالی عده معدودی که بر خلاف ضوابط اداری و اصول اخلاقی اقدام به تنبیه دانش آموزان می‌کنند، چشم پوشی نخواهد کرد.
 
سلاجقه از تشکیل هیئت ویژه بررسی این اقدام غیر قانونی با دستور مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: معلم متخلف مدرسه شهید سالمی رودبار به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان آموزش و پرورش معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس