کد خبر 686964
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

مردم یمن پس از مجروحیت در بمباران نیروهای آل‌سعود به تنها مکان امن برای بستری و مداوا یعنی بیمارستان‌ها پناه می‌برند که در این مکان‌ها عربستان سعودی راهکار خود برای پایان درد مردم یمن را دارد.

  به گزارش مشرق، مردم یمن پس از مجروحیت در بمباران نیروهای آل‌سعود به تنها مکان امن برای بستری و مداوا یعنی بیمارستان‌ها پناه می‌برند که در این مکان‌ها عربستان سعودی راهکار خود برای پایان درد مردم یمن را دارد.

در زیر ویدئویی از راهکار عربستان سعودی برای پایان درد و رنج مجروحان یمنی در بیمارستان‌های این کشور را ملاحظه می‌کنید:

«خالد راجح» پزشک داروساز به خبرنگار تسنیم می‌گوید: ما حمله به مراکز پزشکی اعم از بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و سازمان‌های پزشکی را که به شهروندان یمنی خدمت می‌کنند، به شدت محکوم می‌کنیم.

ائتلاف متجاوزان، بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی را از بمباران مستثنی نکرده به طوری که از ابتدای حملاتشان تا کنون ده‌ها بیمارستان در استان‌های مختلف یمن ویران شده است و در نتیجه این حملات، صدها یمنی به شهادت رسیده‌اند.
 
 
«عبدالرحمن محمد» شهروند یمنی هم به تسنیم می‌گوید: هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، یک جنایت محکوم است و همه جهان آن را محکوم می‌کنند، زیرا بیمارستان به وظیفه انسانی عمل می‌کند و هیچ کس نباید آنها را هدف قرار دهد.

«محمد الزبیدی» تکنیسین پزشکی در گفت‌وگو با تسنیم تصریح می‌کند: ما حمله به تاسیسات و بیمارستان‌ها را رد می‌کنیم، زیرا اینها مراکز بی‌طرف به شمار می‌روند و به تمام طیف‌ها و قشرهای جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

با وجودی که هدف قرار دادن بیمارستان‌ها از جنایاتی جنگی قلمداد می‌شود،‌سازمان ملل به تدابیر مطلوب بازدارنده برای وادار کردن پادشاهی عربستان سعودی به توقف این جنایات دست نزده است، همانطور که خیلی‌ها معتقدند.

«علی محمد» پزشک یمنی هم با محکوم کردن جنایات مستمر آل سعود علیه ملت یمن به خبرنگار تسنیم می‌گوید : از سازمان ملل تقاضا می‌کنم به جنایات این متجاوزان پایان دهد.

 بیمارستان باید آرامش و درمان را برای بیمار تامین کند و مکانی نباشد که مرگ در کمین باشد، این در حالی است که حملات ائتلاف متجاوزان به بیمارستان‌های یمن روز به روز افزایش می‌یابد.

عناصر زندگی در معرض حملات گسترده و نابودی قرار دارد و تنها جان غیرنظامیان هدف قرار نمی‌گیرد بلکه بیمارستان‌ها هم به اهداف استراتژیک جنگنده‌های متجاوزان سعودی تبدیل شده است.
 
راهکار سعودی‌ها برای پایان درد مجروحان یمنی +فیلم 
راهکار سعودی‌ها برای پایان درد مجروحان یمنی +فیلم 
راهکار سعودی‌ها برای پایان درد مجروحان یمنی +فیلم 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس