معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش از جابه‌جایی و نوسازی پادگان‌های نیروی زمینی ارتش خبر داد و گفت: احداث سازه‌های امن و تقویت آن‌ها با هدف پدافند غیرعامل نیز از برنامه‌های معاونت مهندسی نزاجا خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر «میسر ارجمندی» معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: عمده ماموریت‌های این معاونت در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ارتقای تحرّک و کارآمدی یگان‌ها برابر با نیازهای عملیاتی روز و رفع معضلات معیشت کارکنان است. از این رو جابه‌جایی و نوسازی برخی پادگان‌ها و بهبود وضعیت خانه‌های سازمانی در دستور کار قرار دارد.
 
وی افزود: همچنین ارتقای توان رزمی یگان‌ها و احداث سازه‌های امن و تقویت آن‌ها با هدف پدافند غیرعامل از برنامه‌های معاونت مهندسی نزاجا خواهد بود.
 
فرمانده سابق قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از ماموریت‌های معاونت مهندسی، مین زدایی بود که این کار در مناطق مرزی کشور انجام شد و تقریبا کار مین زدایی به پایان رسیده است و تنها مناطق محدودی باقی مانده است که به مرکز مین زدایی کشور واگذار شده است.
 
امیر ارجمندی روز یکشنبه(10 بهمن) طی مراسمی به عنوان معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش معارفه شد و از زحمات امیر باقری تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس