عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده گفت: نتیجه برجام بر همه مشخص است و روز به روز تحریم‌ها، تهدیدات و ضربه‌ها علیه نظام اسلامی تشدید می‌شود.

به گزارش مشرق، کبری خزعلی عصر امروز در همایش خانواده و بستر آرامش در فرهنگسرای جان‌جهان کرمان اظهار داشت: دهه فجر طلوعی دوباره از طلیعه وعده‌الهی بود و انقلاب اسلامی ایران به سختی و با مشقت‌های فراوان به‌دست آمد.

وی با اشاره به ظلم و استبداد رژیم طاغوت و ساواک گفت: مردم ما از همان آغاز نهضت و پیروزی انقلاب در صحنه حضور یافتند و با نثار خون فرزندانشان در راهی که امام بنیان‌گذار آن بود حرکت کردند.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه مردم ایران ولایتمداری را از سال‌های دور اثبات کردند با اشاره به استقبال پر شور مردم ایران از ورود امام رضا(ع) به این سرزمین افزود: این مردم حق را شناخته‌اند و پای آن هم ایستادند و دشمن در خیال خام است که می‌تواند اسلام و ولایت را از آنها جدا کند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 و توطئه دشمنان برای براندازی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در روز 9 دی چهره نفاق را آشکار کردند و با حضور به موقع خود نشان دادند که دست از آرمان‌های شهدای خود برنمی‌دارند.

خزعلی با بیان اینکه منافقان در کشور به دنبال کند کردن مسیر انقلاب هستند گفت: خداوند در قرآن کریم فقط دو آیه در مورد کفار آورده است اما در بحث منافقین آیات زیاد قرآن بیانگر این است که باید هوشمندانه مسائل و مشکلات را بررسی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه برجام افزود: نتیجه برجام بر همه مشخص است و روز به روز تحریم‌ها، تهدیدات و ضربه‌ها علیه نظام اسلامی تشدید می‌شود.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه ما راهی جز ثابت‌قدم بودن در مسیر انقلاب را نداریم تصریح کرد: بعضی‌ها در جبهه دشمن سینه می‌زنند و هر چه عقب بکشیم، دشمن بیشتر پیشروی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام شمشیر را از رو بسته‌اند و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را علیه مردم راه انداختند گفت: دشمن لذت‌های دنیوی و شهوانی را به‌وسیله شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای خود و فضاهای مجازی در جامعه ترویج می‌دهد و اظهار دوستی هم می‌کند.

خزعلی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی در رابطه با خانواده در کشور ابلاغ شده است افزود: قانون تکلیف دولت را در بحث تحکیم بنیاد خانواده مشخص کرده است اما دولت‌ها به تناسب خواست خود آن را اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده و تحکیم خانواده باید در اولویت برنامه‌های دولت باشد گفت: دشمن با طرح مسائل حقوق‌بشری و ترویج لذت‌ها در جامعه به دنبال تخریب بنیاد خانواده‌هاست.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه جوان ما نیاز به ازدواج دارد و باید دولت اشتغال و مسکن آن را فراهم کند عنوان کرد: بعضی‌ها الگوی غربی را در کشور تبلیغ می‌کنند و یک سوال از خودشان نمی‌پرسند که الگوی غربی چه موفقیتی در جوامع خودشان داشته است.

خزعلی با تاکید بر اینکه دشمن برای خانواده ایرانی برنامه‌ریزی کرده است افزود: طبق برنامه دشمن قرار است خانواده اسلامی از روی کره زمین حذف شود.

وی با بیان اینکه خانواده باید محور همه برنامه‌ریزی‌های دولت باشد اظهار داشت: باید الگوهای آقازادگان و اشرافی‌گری در جامعه شکسته شود و الگوهای صحیح اسلامی جایگزین شود.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه آموزش‌های قبل از ازدواج در خانواده‌ها جدی گرفته نمی‌شود گفت: جوان ما با کوچک‌ترین مشکلی در زندگی به آخرین راه یعنی طلاق فکر می‌کند و این موضوع ناشی از عدم آموزش‌های لازم مهارت زندگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس