عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر وزارت کار هیچ وظیفه‌ای پیرامون ساختمان‌های مشابه پلاسکو نداشته، پس ماده 105 قانون کار برای چه ارگان و نهادی ایجاد شده است! تا چه زمانی می‌خواهیم با فرافکنی از مسئولیت پذیری فرار کنیم. مردم منتظر پاسخگویی وزیر کار هستند.

به گزارش مشرق، معصومه آباد با اشاره به برخی اظهارات اعضای شورا که حتی لباس‌های آتش نشان‌ها را نیز زیر سوال برده بودند، به زوایای پنهان اینگونه سخنان اشاره کرد و گفت: بنده از ابتدای حادثه پلاسکو در جریان ماجرا بوده‌ام، تجهیزات آتش نشانی کامل بوده و برخی سخنان که حتی لباس‌های آتش نشان‌ها را هم مورد سوال قرار می‌دهد، حاصل نگاه سیاسی و جناحی است.
 
وی افزود: متاسفانه برخی دوستان اخلاق را در سخنان خود رعایت نکرده و با اظهارات غیر کارشناسانه فضای رسانه‌ای کشور را ملتهب می‌سازند.
 
آباد همچنین به ماهیت ساختمان پلاسکو به عنوان یک کارگاه تولیدی اشاره کرده و خواستار پاسخگویی وزارت کار نسبت به عدم ایمن سازی این ساختمان شد.
 
عضو شورای شهر تهران افزود: هر فردی که یک بار به محل ساختمان پلاسکو رفته باشد، به خوبی می‌داند که بیشتر طبقات این ساختمان تولیدی بوده است و برخی اظهارات اعضای شورای شهر که این ساختمان را صرفا تجاری معرفی می‌کنند. صراحتا در قانون آمده که وزارت کار باید بازرسی از ساختمان‌های مشابه پلاسکو را انجام می‌داده و پس از آن اقدامات لازم را برای ایمن سازی در دستور کار قرار می‌داده است.
 
آباد بیان داشت: اگر وزارت کار هیچ وظیفه‌ای پیرامون ساختمان‌های مشابه پلاسکو نداشته، پس ماده 105 قانون کار برای چه ارگان و نهادی ایجاد شده است! تا چه زمانی می‌خواهیم با فرافکنی از مسئولیت پذیری فرار کنیم. مردم منتظر پاسخگویی وزیر کار هستند. برخی سخنان اعضای شورای شهر که تمام تلاش خویش را در راستای تبرئه وزارت کار  از حادثه پلاسکو در پیش گرفته‌اند، فضاسازی‌های سیاسی برای بهره برداری رسانه‌ای است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس