کد خبر 684082
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

مقامات رژیم صهیونیستی بار دیگر دستور تدوین طرح های ساخت شهرک های یهودی نشین در مناطق قدس را صادر کردند.

  به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیر برکات شهردار صهیونیست قدس اشغالی به تیم مهندسی این شهرداری دستور داد تا طرح ساخت یک محله صهیونیست نشین در منطقه عطروت واقع در شمال قدس را تدوین کند.

این طرح شامل ساخت 8000 واحد مسکونی برای خانواده های وابسته به جریان یهودی موسوم به 'حریدی' و احداث یک منطقه صنعتی و تجاری در مقابل این محله می باشد.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که این محله بر روی زمین های روستای فلسطینی 'قلندیا' احداث می گردد.

شهردار صهیونیست قدس دو روز پیش نیز طرح ساخت 143 واحد مسکونی برای یهودیان در شهرک صهیونیستی 'گیلو' واقع در جنوب قدس را به تصویب رسانده بود.

طرح های جدید رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی در مناطق اشغالی فلسطین همزمان با ورود دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا به کاخ سفید و آغاز به کار وی صورت گرفته است.

کمیته محلی نقشه کشی و ساخت و ساز شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس در هفته گذشته نیز ساخت 50 واحد مسکونی در شهرک های صهیونیست نشین در شمال قدس را به تصویب رسانده بود.

سازمان ملل ماه گذشته در قطعنامه ای از مقامات رژیم صهیونیستی خواست تا ادامه شهرک سازی در مناطق اشغالی فلسطین را متوقف کنند. مقامات رژیم صهیونیستی با زیرپا گذاشتن این قطعنامه اعلام کردند که به آن پایبند نخواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس