کد خبر 683711
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

در پی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی برای کمک به معارضان و تروریست‌های سوری، وزیر داخلی این رژیم دستوری برای اعطای پناهندگی به 100 کودک معارضان سوری صادر کرده که بزودی اجرایی می‌شود.

  به گزارش مشرق، «آرییه درعی» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در حمایت از معارضان و گروه‌های تروریستی در سوریه اعلام کرد این رژیم آمادگی دارد تا به 100 کودک از فرزندان معارض سوری که سرپرست خود را در جنگ با دولت سوریه از دست داده‌اند، پناهندگی اعطا کند.

شبکه 10 رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر، گزارش داد این کودکان ابتدا وضعیت اقامت موقت دریافت کرده و پس از گذشت 4 سال به آنها تابعیت دائم اسرائیلی داده خواهد شد تا بتوانند برای همیشه در فلسطین اشغالی باقی بمانند.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» علاوه بر آنکه این کودکان سوری به خانواده‌های عرب اسرائیلی سپرده خواهند شد، هر عضو درجه یک خانواده سوری آنها نیز وضعیت پناهندگی دریافت خواهند کرد.

پیشتر نیز گزارش‌هایی متعدد از سوی رسانه‌های غربی حول درمان معارضان و تروریست‌های مجروح سوری و ارائه خدمات پزشکی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی منتشر شده و خود مقامات اسرائیلی نیز تصریح کرده بودند باید به آنها کمک شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس