منوچهر هادی پس از اکران موفق «من سالوادور نیستم» که توانست فروش میلیاردی را برای فیلم خود رقم بزند، قصد دارد در جدیدترین فیلم خود با نمایش تقابل عشق بین پولدار و فقیر جامعه آزمون سختی را برای خود رقم بزند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- منوچهر هادی که پس از اکران موفق «من سالوادور نیستم»، پروانه ساخت فیلم جدید خود را در سکوت خبری از وزارت ارشاد دریافت کرده بود، جدیدترین فیلم خود یعنی «کارگر ساده نیازمندیم» را از 20 دی ماه در تهران کلید زد و پس از ۳۸ جلسه در اواخر بهمن ماه در ساختمانی نیمه کاره حوالی اقدسیه به پایان رسانید. موحد شادرو تدوین «کارگر ساده نیازمندیم» را برعهده دارد و امیرحسین صادقی صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم را انجام داد.
 
منوچهر هادی و تقابل پولدار و فقیر در دستیابی به عشق+ فیلم 

«کارگر ساده نیازمندیم» داستان سه کارگر شهرستانی است که برای پیدا کردن کار به تهران می‌آیند و "قدم" در مغازه رحمت شاگردی می‌کند و عاشق مونس دختر رحمت می‌شود. پس از مرگ رحمت، جهان از موقعیت استفاده می‌کند و از دختر 16 ساله رحمت در ازای طلبش خواستگاری می کند که "قدم" از این بابت عصبانی می شود... . این فیلم می‌تواند جزو آثار متفاوت سینمای اجتماعی باشد که با روایت مشکلات یکی از قشرهای کم درآمد جامعه، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سیامک صفری، سحر قریشی، فاطمه رستمی و مهران احمدی (با هنرمندی) بهرام افشاری، سیروس همتی، مجید اصغری، مهدی محرابی و (با معرفی) روژین رحیمی طهرانی و همراه با هنرمند خردسال آرین اسماعیلی و آرمیتا اسماعیلی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

 


 

 منوچهر هادی درباره شباهت این فیلم با کارهای قبلی‌ خود گفت: «کارگر ساده نیازمندیم» تقریبا در همان حال و هوای «زندگی جای دیگریست» و «یکی میخواد باهات حرف بزنه» است. فیلم تقابل قشر مرفه و نظام سرمایه دای جامعه با طبقه فرودست را به تصویر می کشد. هادی درخصوص تم مرگ که موضوع مشترک فیلم های قبلی اش است نیز گفت: مرگ به شکلی که در فیلم‌های قبلی‌ام وجود دارد در این فیلم نیست. البته قتلی در فیلم اتفاق می افتد اما موضوع آن صرفا اصلی نیست.سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: منوچهر هادی، مجری طرح و سرمایه گذار: سیدابراهیم عامریان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: رضا مهدی زاده، صدابردار: وحید دوزنده، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مدیر تولید: مجتبی متولی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: نیکتا ناصر، مدیر تدارکات: آرش صالحی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس