فرمانده سپاه در آیین افتتاح پروژه قلعه سیمون اسلامشهر و واگذاری ۴۹ واحد مسکونی به ساکنین این روستای محروم گفت:‌ من از طرف همه دولت‌های بعد از جنگ از مردم روستای قلعه سیمون که مشکلاتشان را برطرف ننمود، عذرخواهی می‌کنم.

سرویس تصاویر ماهواره‌ای مشرق-  محرومیت‌زدایی یکی از رسالت‌هایی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای خود قائل است که این گونه فعالیت‌ها پس از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و محروم کشور توسط سپاه افزایش پیدا کرده است. یکی از پروژه‌های اخیر، محرومیت‌زدایی از روستای قلعه سیمون واقع در محدوده اسلام‌شهر است که هفته پیش توسط سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه افتتاح شد.
 
تصاویرماهواره‌ای که در اختیار مشرق قرار گرفته است، سیر پیشرفت این پروژه را نشان می‌دهد.
 
 تصاویر ماهواره‌ای از روستای سیمون در محدوده اسلامشهر قبل از آغاز محرومیت‌زدایی توسط سپاه
 
 
 
 
 
 
 تصویر ماهواره‌ای زیر، پاک‌سازی منطقه از ساختمان‌های مخروبه را جهت ایجاد ساختمان‌های جدید نشان می‌دهد
 
 
 
 فرمانده کل سپاه در آیین افتتاح پروژه ساماندهی قلعه سیمون اسلامشهر و واگذاری ۴۹ واحد مسکونی به ساکنین این روستای محروم، با تأکید بر اینکه رسیدگی به محرومین وظیفه همگان است به وضعیت روستانشینان قلعه سیمون در سال‌های پس از سیل گلستان و تخریب این روستا اشاره کرد و گفت:‌ من از طرف همه دولت‌های بعد از جنگ از مردم روستای قلعه سیمون که پس از سیل گلستان زندگی ناخوشایندی را تحمل کردند و کسی زودتر به آنها فکر نکرد و مشکلاتشان را برطرف ننمود عذرخواهی می‌کنم.
 
 تصاویر ماهواره‌ای زیر کیفیت روند ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان از ابتدا تا انتهای پروژه را نشان می‌دهد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
این تعداد واحد مسکونی در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع در قالب 17 بلوک دو طبقه و پنج بلوک سه طبقه ساخته شده است. عملیات اجرایی فاز 2 این پروژه نیز شامل مسجد، پایگاه بسیج، خانه عالم، مدرسه هشت کلاسه و غیره نیز از امروز آغاز خواهد شد.
 
تصویر ماهواره‌ای از نمای دورتر از روستای سیمون
 
 
 
 در این پروژه که با همکاری سپاه استان تهران، سازمان بسیج سازندگی، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی امام (ره)، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام (ره)، بنیاد نیکوکاری برین، خیرین، فرمانداری، شهرداری و بخشداری اسلامشهر اجرا شد مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.
 
تصویر زیر از پروژه محرومیت‌زدایی روستای سیمون ماهواره‌ای نیست و توسط یکی از عکاس‌های خبری گرفته شده است

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس