کد خبر 668029
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: سردار نجات قهرمان بزرگ عملیات پیروزمندانه والفجر8 بود. این سردار برای ملت ما ناشناخته است، حال آنکه او رمز اصلی این پیروزی بود.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین معارفه خود ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: کارهای بزرگی را سپاه در طول انقلاب اسلامی انجام داده است که از سوی رسانه‌ها، برخی افراد که در این کارها سهیم بوده‌اند، برجسته شده و در میان مردم شناخته شده‌اند، حال آنکه عده‌ای که کمتر شناخته شده‌اند سهم بیشتری در این موفقیت‌ها داشتند.

وی ادامه داد: سردار نجات در مقابله با تروریست‌ها از ابتدای انقلاب و تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه نقش برجسته‌ای داشته است.

سردار نقدی با اشاره به عملیات‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد: سردار نجات قهرمان بزرگ عملیات پیروزمندانه والفجر8 بود. سردار نجات برای ملت ما ناشناخته است، حال آنکه ایشان رمز اصلی این پیروزی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: بزرگترین افتخار سردار نجات یک دهه فرماندهی سپاه ولی امر است که هر روز چشم در دیدگان نورانی ولایت داشت و شیرین‌ترین دوران حیات ایشان بوده است که همه ما به این مسئولیت غبطه می‌خوریم.

وی به تحولات ارزشمند صورت گرفته در معاونت فرهنگی سپاه طی دو سال قبل اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا سنت‌های قبل با قوت ادامه خواهد یافت و قدردان زحمات صورت گرفته خواهیم بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس