دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه ما رسیدن به منشور حقوق شهروندی را در یک فضای تعاملی می‌خواهیم و نه تعارض، گفت: رئیس جمهور تا پایان آذر از منشور حقوق شهروندی رونمایی می‌کند.

به گزارش مشرق، الهام امین‌زاده دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در امور حقوق شهروندی پیرامون آخرین وضعیت منشور حقوق شهروندی و اینکه آیا در دولت یازدهم از این منشور رونمایی می‌شود یا خیر، اظهار داشت: قرار است در دهه آخر آذرماه رئیس جمهور از منشور حقوق شهروندی رونمایی کنند.

وی با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور به حقوق شهروندی گفت: رئیس جمهور بر روی این منشور فقط در 2-3 هفته اخیر نزدیک به 30 ساعت وقت گذاشته‌اند و در آن مباحث مختلف را برررسی کرده‌اند.

دستیار ویژه رئیس‌ جمهور در امور حقوق شهروندی اضافه کرد: ازجمله مواردی که در این منشور بدان توجه شده و مورد برررسی قرار گرفته، این است که در این منشور حتما باید قوانین جمهوری اسلامی، مبانی فقهی و اختیارات سایر قوا لحاظ شود که همینگونه نیز هست.

امین زاده در پایان تأکید کرد: ما رسیدن به منشور حقوق شهروندی را در یک فضای تعاملی می‌خواهیم و نه تعارض بر همین اساس تا به امروز بر روی این منشور دقت و کار شده است. بر همین اساس منشور حقوق شهروندی تا پایان آذر ماه توسط رئیس جمهور رونمایی می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس