کد خبر 662975
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

توصیه ای از جانب مدیران و مربیان باشگاه درباره رفتار بازیکنان به آنها نشده و بازیکنان فهیم استقلال خود به خوبی برخورد متقابل و رفتار انسانی را می شناسند و نیازی به تذکر و توصیه نیست.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبر کذب "تذکر منصوریان و بزرگترهای استقلال به رحمتی پیش از تقابل با قلعه نویی " در روزنامه دولتی ایران ورزشی و نقل قولی از بهتاش فریبا مبنی بر توصیه به رحمتی و مصاحبه با بختیار رحمانی در روزنامه گل ، بدینوسیله باشگاه استقلال این اخبار و مصاحبه های خیالی را تکذیب می کند .

متاسفانه این روزها عوامل دشمنان استقلال و دلال های خبرنگارنما که سابقه دستگیری نیز دارند ، در قالب روزنامه های کم تیراژ سعی در انتشار اخبار دروغ داشته و با کلید واژه نخ نما شده به اصطلاح "جریان رسانه ای " سعی در ایجاد تفرقه و تخریب باشگاه استقلال دارند .

دست این افراد در این گونه خبرسازی ها و هدف پلید آنها برای هواداران فهیم استقلال و نهادهای نظارتی مشخص شده است و بزودی باشگاه استقلال در محاکم قضایی از حقوق حقه خود دفاع خواهد کرد .

هر چند به زودی بعضی از این نشریات زرد که به دلیل انتشار اخبار دروغ و کذب پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند ، تعطیل خواهند شد اما باشگاه استقلال از مسئولین ارشد موسسه ایران به عنوان یک ارگان رسمی و دولتی انتظار دارد تا در انتشار اخبار مربوط به حوزه تیم فوتبال استقلال، دقت و صحت اخبار منتشر شده را رعایت کنند. متاسفانه رویه روزنامه ایران ورزشی در تکرار انتشار اخبار نادرست از حوزه استقلال باعث نگرانی شده است و باشگاه استقلال در صورت تکرار این روند، رویه استفاده از حقوق قانونی خود را در پیش خواهد گرفت.
منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس