کد خبر 662751
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دلایل ناکامی مهاجم این تیم در گلزنی، گفت: باید فشار از روی مهدی طارمی برداشته شود و گلزنی در این تیم فقط به او محدود نشود.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر ماشین سازی که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما کمی به خاطر تعطیلات لیگ افت داشت. مطمئنا در بازیهای آتی شرایط بهتر خواهد شد زیرا لیگ در انجام مسابقات تداوم پیدا خواهد کرد.

وی افزود: پرسپولیس در این مسابقه به یک گل اکتفا کرد موضوعی که ممکن بود به ضرر این تیم تمام شود اما همانطور که گفتم در مسابقات آتی شرایط بهتر خواهد شد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در رابطه با ناکامی مهاجمان پرسپولیس در گلزنی اظهار کرد: فشار روی مهدی طارمی زیاد است. نباید در تیمی مانند پرسپولیس گلزنی محدود به مهدی طارمی باشد و  باید سایر بازیکنان نیز برای گلزنی تلاش کنند. باید مربیان فشار را از روی طارمی بردارند و همچنین تمرینات چارچوب شناسی را برای وی در نظر بگیرند زیرا آقای گلی سال گذشته انتظارات را از طارمی بالا برده است.

درخشان در رابطه با عملکرد خط دفاع پرسپولیس نیز اظهار کرد: در این که خط دفاع عملکرد خوبی داشتند شکی نیست اما باید این را نیز در نظر داشت که مهاجمان چندان مطرح و خوبی مقابل این خط دفاع قرار نگرفته. خط دفاع پرسپولیس نیاز به ترمیم دارد و باید در آسیا یک مدافع خوب و استاندارد نیز در کنار سید جلال حسینی در قلب خط دفاع قرار بگیرد زیرا در آسیا مهاجمان خوبی حضور دارند.

وی در پایان در رابطه با شایعه حضورش در ماشین سازی تبریز تصریح کرد: می‌دانم که نامم در بین گزینه های هدایت این تیم قرار دارد اما هنوز هیچ یک از مسئولان ماشین سازی با من صحبتی نداشته اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس