آخرین اخبار دریافت شده از سقوط بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس حاکیست که ۲ نفر از ۸ سرنشین بالگرد در بیمارستان فوت کردند.

به گزارش مشرق، به دنبال سقوط یک فروند بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس، نیروهای آتش‌نشانی برای عملیات امداد و نجات در محل حاضر شده‌اند.
 
مهیار مقیمیان اظهار داشت: در اثر سقوط بالگرد شرکت پنها در دریاچه چیتگر 8 نفر مصدوم شده که در حال حاضر 5 تیم عملیاتی امدادی در حال کمک به آنان هستند.
 
سقوط یک فروند بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس+عکس

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان تهران افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه این بالگرد 8 سرنشین داشته که 3 آمبولانس هلال احمر و 2 تیم غواصی برای کمک به آنها به محل اعزام شده است.
 
سقوط یک فروند بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس+عکس

وی ادامه داد: 6 نفر از مصدومان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان فیروزگر و امام خمینی ره منتقل شده اند. 
 
 به دنبال سقوط یک فروند بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس، نیروهای آتش‌نشانی برای عملیات امداد و نجات در محل حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در دریاچه چیتگر، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 11 و 37 دقیقه صبح امروز به اطلاع اورژانس کشور رسید و پس از آن، 7 دستگاه آمبولانس و یک بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مجتبی خالدی درباره حادثه سقوط بالگرد گفت: مصدومان این حادثه پس از بیرون کشیدن از آب، به بیمارستان‌های امام خمینی(ره)، فیاض بخش، شهید چمران و تریتا مننتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از مصدومان این حادثه جان خود را از دست داده اند، یادآور شد: مصدوم 46 ساله ای در بیمارستان تریتا و مصدوم 53 ساله ای که به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده بودند، جان خود را از دست دادند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: از 8 نفر سرنشین این بالگرد 7 نفر از آنها به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده‌اند و در حال حاضر، اقدامات درمانی مناسب برای 5 تن از مصدومان در حال انجام است.

 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: این بالگرد 8 سرنشین داشت که همه آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در این حادثه که در ساعت 11:38 دقیقه اتفاق افتاد، 3 ایستگاه آتش‌نشانی و دو گروه غواصی به محل حادثه اعزام شدند.

مهیار مقیمیان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در اثر سقوط بالگرد شرکت پنها در دریاچه چیتگر 8 نفر مصدوم شده که در حال حاضر 5 تیم عملیاتی امدادی در حال کمک به آنان هستند.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان تهران افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه این بالگرد 8 سرنشین داشته که 3 آمبولانس هلال احمر و 2 تیم غواصی برای کمک به آنها به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: 6 نفر از مصدومان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان فیروزگر و امام خمینی (ره) منتقل شده اند.

پیش از این صادقی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: ساعت 11 و 40 دقیقه امروز بالگردی در دریاچه چیتگر سقوط کرده است.

وی گفت: تا کنون 6 نفر از افرادی که درون بالگرد بوده‌اند، سالم از آب بیرون کشیده شده‌اند.

صادقی افزود: لاشه بالگرد همچنان در آب است و نیروهای اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در حال امداد رسانی هستند.

همچنین مهیار مقیمیان مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان تهران با بیان اینکه بر اساس گفته سرنشینان نجات یافته بالگرد، هنوز دو نفر دیگر نیاز به کمک‌رسانی دارند، اظهار داشت: تا کنون 6 حادثه دیده نجات یافته و تیم‌های غواصی در آب‌های دریاچه مشغول جست‌وجوی مفقودین احتمالی هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    بالگرد روسی بوده دوباره میل17!!!!...
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    آمریکایی بوده . بل205
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    0 0
    برادر بالگرد mil-17 یکی از بهترین و امن ترین بالگرد های جهانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس