کد خبر 662796
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

پلیس شهر لس آنجلس آمریکا می گوید به واسطه تماس مسئولین انتظامی یک کشور بیگانه که نامی از آن برده نمی شود، از احتمال تهدید قریب الوقوع در خط قرمز مترو شهری باخبر شده است.

 به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، مقامات محلی شهر «لس آنجلس» و همچنین مسئولین دولت فدرال آمریکا از دریافت هشدار از سوی یکی از مسئولین انتظامی یک کشور خارجی مبنی بر احتمال تهدید امنیتی علیه یکی از خطوط سیستم ریلی این شهر خبر دادند.

به گفته «چارلی بک» رئیس پلیس شهر لس آنجلس، این تهدید قریب الوقوع به طور خاص نسبت به خط قرمز مترو وجود دارد که با اتصال مرکز شهر به شمال «هالیوود»، از شلوغ ترین خطوط متروی شهری محسوب می شود.

گفته می شود که هشدار طی تماس تلفنی به مسئولین انتظامی کشوری بیگانه که نامی از آن برده نمی شود، اعلام شده و آنها نیز به نوبه خود این پیام را به مسئولین لس آنجلس انتقال داده اند.

فرد تماس گیرنده، آقا و انگلیسی زبان بوده و بی آنکه خود را عامل تهدید معرفی کند تنها قصد اطلاع رسانی به مقامات امنیتی را داشته است.

خط قرمز مترو شهری لس آنجلس ظرفیت جابجایی روزانه ۱۴۵ هزار مسافر را دارد و بین ساعات دو تا چهار بعد از ظهر تعطیل است.

پلیس لس آنجلس ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر امنیتی شدیدتر، از عادی بودن روند زندگی و کار در این بخش از سیستم ریلی شهر خبر داد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس