کد خبر 633016
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

هشدار اشتباه مجدد در خصوص حضور دو مظنون در کلیسایی در مرکز شهر سن اتین در جنوب شرقی فرانسه، بار دیگر منجر به مداخله نیروهای پلیس و تخلیه این کلیسا شد.

به گزارش مشرق، در پی هشدار دروغین گروگان‌گیری در کلیسای منطقه «سن مارسل شتوله» طی روز شنبه و وارد عمل شدن سریع و گسترده نیروهای امنیتی از بیم وقوع حمله تروریستی، پلیس فرانسه دیروز یکشنبه نیز در پی دریافت هشداری اشتباه مبنی بر حضور دو مظنون در کلیسای «سن چارلز» در شهر «سن اتین»، وارد عمل شده و این کلیسا را تخلیه کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، در پی دریافت این هشدار، نیروهای پلیس فرانسه حوالی ساعت 11:15 دیروز یکشنبه با چندین خودرو خود را به محل کلیسا واقع در مرکز شهر رساندند تا اقدام به تخلیه حدود 40 نفری که در این کلیسا حضور داشتند، کنند اما در نهایت با ورود به کلیسا و جستجو و تفتیش آن هیچ چیز مشکوکی پیدا نکردند.

بر اساس این گزارش، پلیس بواسطه یک تماس تلفنی از ورود دو فرد مظنون به کلیسا که ساک‌هایی همراه خود داشتند، مطلع شده بود.

تخلیه این کلیسا یکروز پس از آن صورت گرفت که روز شنبه گذشته نیز هشدار دروغین گروگان‌گیری در کلیسایی در مرکز پاریس، نیروهای پلیس فرانسه را از بیم وجود تهدید تروریستی در ناحیه یک پاریس وارد عمل کرد و در پی آن پلیس پاریس از مردم خواست از حضور در این منطقه خودداری کنند اما اندکی بعد مشخص شد که این هشدار دروغین بوده و رئیس پلیس پاریس ضمن اعلام پایان عملیات نیروهای پلیس اعلام کرد که هیچ خطر و تهدیدی وجود ندارد.

هشدارهای اشتباه اخیر در حالی صورت گرفت که طبق اعلام «مانوئل والس» نخست‌وزیر فرانسه، سطح تهدیدهای تروریستی در این کشور که از سال 2015 میلادی با حملات متعددی مواجه بوده، هم‌اینک به حداکثر خود رسیده است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس