کد خبر 662647
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت:۱۷ کارگروه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دولت یازدهم تشکیل شده تا ضمن کاهش آسیب‌ها فرصت‌های بهتری برای استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی فراهم آورده شود.

به گزارش مشرق، شهیندخت مولاوردی عصر امروز در نشست صمیمی بانوان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بانوان در زمینه‌های مختلف دارای استعداد و ظرفیت قابل توجهی هستند و نیاز است از این ظرفیت در پست‌های مدیریتی و بخش‌های اقتصادی استفاده شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زنان بنا به مسئولیت‌هایی که دارند نباید در شرایطی واقع شوند که از فعالیت‌های اجتماعی خود باز بمانند، بنابراین با برنامه‌ریزی دقیق باید توانمندی بانوان ارتقاء یابد.

وی خاطرنشان کرد: 17 کارگروه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تشکیل یافته است که گزارش‌های لازم در این زمینه به رهبر معظم انقلاب ارائه می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه باب استخدام در کشور بسته است، بنابراین تمایل به استفاده از زنان به عنوان نیروی کار ارزان‌تر بیشتر شده و تعادل جسنیتی در بازار کار به هم خورده است.

در این نشست، مشاور امور بانوان در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خواستار تخصیص بودجه‌ای ویژه برای تکمیل مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی زنان استان شد و اظهار داشت: برای اینکه به سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در راستای افزایش جمعیت جامه عمل پوشانده شود باید زمینه و امکانات آن فراهم شود.

ناز آفرین قاسم‌زاده گفت: امکانات و تجهیزات موجود در حوزه بهداشتی درمانی بانوان استان جوابگوی نیازهای جامعه نیست و انتظاراتی فراتر از امکانات موجود وجود دارد.

مشاور امور بانوان در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: بودجه‌ای ویژه نیز برای حفظ کیان خانواده و حمایت همه جانبه از تأسیس نخستین مجتمع سلامت خدمات باروری در ارومیه در نظر گرفته شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس