کد خبر 662481
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: هنوز 16 خانوار به صورت غیرقانونی در کاخ موزه سعد آباد ساکن هستند و دستگاه قضایی بزودی این پرونده را تعیین و تکلیف می‌کند.

به گزارش مشرق، عزت‌الله خانمحمدی درباره آخرین جزئیات زندگی 16 خانوار در کاخ‌موزه سعدآباد اظهار داشت: مجموعه سعدآباد 110 هکتار وسعت دارد و سند تمام این مجموعه که به عنوان کاخ‌موزه مطرح شده، به نام دولت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان نماینده دولت است.
 
خانمحمدی گفت: در کل در این مجموعه تاریخی 22 واحد بوده است که 6 واحد آن توسط ساکنین تخلیه شده و در حال حاضر 16 خانوار هنوز سکونت دارند.
 
خانمحمدی تأکید کرد: فارغ از این که مسئولان وقت که اجازه دادند این افراد در این مجموعه تاریخی سکونت داشته باشند، آیا این اختیار را داشته‌اند یا خیر، امروز همان نهادها اصرار دارند که این تخلف غیرمجاز باید هر چه سریع‌تر رفع تصرف شود و ورود ما نیز بنابر درخواست مسئولان حقوقی بوده است.
 
فرماندار شمیرانات گفت:‌ بنابراین جلسه‌ای در شورای تأمین برگزار و بازدیدهایی نیز توسط معاون دادستان از مجموعه سعدآباد داشته‌ایم و به دنبال آن هستیم که در فرایند حقوقی و قضایی این موضوع پیگیری شود.
 
خانمحمدی گفت: ما به دنبال آن هستیم که منازلی سازمانی که موقت در اختیار این افراد بوده است، با توجه به اینکه این افراد در حال حاضر بازنشسته نیز شده‌اند، هر چه سریع‌تر تخلیه شود.
 
خانمحمدی یادآور شد: از مجموع 110 هکتار مجموعه تاریخی کاخ‌موزه سعدآباد 3 هکتار در تصرف این افراد است.
 
فرماندار شمیرانات بیان داشت: تاکنون این 16 خانوار در محدوده کاخ موزه سعادت آباد ساکن هستند و این پرونده در دستگاه قضایی آخرین مراحل را طی می‌کند و بزودی رای قطعی صادر خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    1 0
    کاخ نشینی بهشون حال داده
  • saeed ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    0 0
    کاخ نشینی ادامه داره فرق نکرده فقط نظام عوض شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس