فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه احزاب ما بیش از حد اتوکشیده هستند، گفت: احزاب باید شکاف‌های اجتماعی را پیدا کرده و آن را های‌لایت کنند.

به گزارش مشرق، ابراهیم اصغر‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب عصر امروز (یکشنبه) در سومین کنگره حزب مردمی اصلاحات در سالن صدرای تهران با اشاره به سیستم حزبی ایران اظهار داشت: احزاب ما خیلی اتوکشیده فکر می‌کنند در حالی که باید شکاف‌های اجتماعی را کشف و بر روی آن هایلایت بکشند.

وی با تأکید بر اینکه مردم همواره سعی کردند رفتارهای خود را مخفی کنند، به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: در آمریکا نیز احزاب از مردم عقب ماندند حتی نهادهای کنترل‌کننده افکار عمومی هم نتوانسته‌اند مردم را پیش‌بینی کنند و این به دلیل پنهان کردن رفتارهای انتخاباتی توسط مردم آمریکا بود.

اصغرزاده با تأکید بر اینکه احزاب باید سخنگوی اتفاقات زیرپوستی جامعه باشند، مدعی شد که انتظار امروز مردم از دولت این است که تحت هر عنوانی باید تعامل خود با دنیا را حفظ کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد:‌ دولت روحانی که بر اساس یک تصمیم شخصی برجام را امضا نکرده است؛ چراکه به خاطر عملکرد اشتباه دولت قبل پرونده ایران از آژانس به شورای امنیت رفت و اجماع جهانی علیه ایران شکل گرفت، بنابراین آقای روحانی بر اساس یک اتفاق‌نظر توانست معاهده برجام را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برجام قابل توقف نیست گفت: نمی‌توان با تصویب یک قطعنامه برجام را متوقف کرد. البته من موافق این هستم که دولت ایران باید در مقابل این قطعنامه اخیر تمهیداتی بیندیشد.

اصغرزاده با بیان اینکه فعالیت حزبی در کشور فعالیت سختی است، گفت: مردم در انتخابات 7 اسفند سال 94 نشان دادند که رفتار شبه حزبی را به رغم همه توهین‌هایی که به لیست تهران شد، می‌پسندند. البته بنده معتقدم اگر شورای نگهبان 3 هزار نفر را ردصلاحیت نمی‌کرد امروز مقتدرترین مجلس ایران شکل گرفته بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس