سازمان توسعه تجارت شرایط قرنطینه‌ای واردات چوب گردو و نارون تراش‌خورده از آمریکا را به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، جمال مدرسی مدیرکل دفتر مقررات و استانداردهای بازرگانی با ارسال نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت، واردات چوب چهار تراش  گردو و چوب چهار تراش ناروان از آمریکا را داری شرایط قرنطینه‌ای با ریسک متوسط اعلام کرد.

بر این اساس واردات این محصولات از آمریکا با رعایت شرایط قرنطینه‌ای به کشور آزاد و این امر به گمرکات کشور اعلام شد.

بنابراین گزارش علی خلج سرپرست دفتر واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، شرایط واردات شرایط واردات چوب‌های تراش خورده آمریکای به کشور را ابلاغ کرد.
 
 
{$sepehr_album_47254}
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آریایی اصیل ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    خوشم میاد عجب کشور قانونمندی داریم . هر کی به هرکیه اصلا قوانین مجلس نه اجرا میشن و نه ضمانت اجرایی دارن. مجلس میگه محصولات و اجناس آمریکایی ورودش ممنوعه اونوقت دولت و سازمان نمیدونم فلان و بهمان بخشنامه میزنه میگه چوب وارد کنید .فردا وزارت صنایع هم بخشنامه میزنه ماشین وارد میکنن و .......... حالا دنیا به این گندگی و این همه کشور که ارزونتر و با التماس حاضرن جنس بفروش چرا گیر دادن به آمریکا که اینقد ما رو تحریم کرده و اینقد به ما ظلم میکنه؟؟ چرا از آمریکا گرونتر و با التماس وارد میکنیم ؟؟ چرا آریکا به ما دارو یا اجناس حساس دیگه رو نمیده؟ چرا آقایان که تو آمریکا لابی و آشنا و پارتی دارن لااقل محصولات و اجناس حساس و مورد نیاز رو وارد نمیکنن به جای خودرو لوکس و گوشی آیفون اپل و غیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس