نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به نقض صریح برجام و پیمان شکنی توسط طرف آمریکایی، بر ایستادگی تمام قد مجلس شورای اسلامی در مقابل آمریکا تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نصایح دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و تاکید پیوسته و مستمر ایشان به مسئولین در خصوص غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها، اقدام مجلس نمایندگان و کنگره آمریکا در تصویب قانون تحریم های ایران را برخلاف نص صریح برجام و پیمان شکنی آشکار آمریکایی ها معرفی کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، حمایت یکدست و قاطع نمایندگان و سناتورهای دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکایی و تصویب این قانون بدون هیچ گونه مخالفتی را نشانه برنامه ریزی و بستر سازی آنها برای دولت بعدی آمریکا در مساله برجام دانست و بر ایستادگی و اقدام قاطع و متقابل در مقابل این پیمان شکنی آمریکایی ها تاکید کرد.

وی اقدام اخیر مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در تصویب مجدد قانون 10 ساله تحریم های ایران را نشانه آشکار و روشن دیگری بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها دانست و تاکید کرد که توجیه این اقدام آمریکایی‌ها یا عقب نشینی و عدم انجام اقدام قاطع و پشیمان کننده در مقابل آن، بدون شک پیامدهای خسارت بار سنگینی در حوزه های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برای کشور در برخواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و بیانات صریح و آشکار ایشان در خصوص مساله تمدید تحریم های 10 ساله ایران و واکنش جدی جمهوری اسلامی ایران به تمدید مجدد این تحریم‌ها، بر عزم جدی مجلس برای مقابله جدی و قاطع و ایستادگی تمام قد در مقابل پیمان شکنی و نقض عهد آمریکایی ها و دادن پاسخی قاطع به آنها تاکید کرد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    0 0
    مجلس پخمه نیست دنبال ماجرا جویی و جنگ باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس