30 تشکل بسیج دانشجویی نسبت به اظهارات علی مطهری نسبت به امام‌جمعه بجنورد بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش مشرق، 30 تشکل بسیج دانشجویی نسبت به اظهارات علی مطهری نسبت به امام‌جمعه بجنورد بیانیه‌ای صادر کردند.

در بیانیه 30 تشکل بسیج دانشجویی خراسان شمالی نسبت به اظهارات علی مطهری علیه آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در استان آمده است: همواره امام‌جمعه بجنورد در دفاع از حقوق مردم، شجاعت و صراحت و بصیرت داشته‌اند و  در نماز جمعه هفته گذشته بابیان این‌که باید به‌جای پیگیری لغو یک سخنرانی به مشکلات معیشتی مردم بپردازید، اعتراض خود را در طلب حق مردم اعلام کردند.

این بیانیه می‌افزاید: متاسفانه عده‌ای این حق‌گویی نماینده عزیز ولی‌فقیه خراسان شمالی  را برنتافتند و در یادداشتی، همچون سابق و توهین‌آمیز به این شخصیت عالم و برجسته حمله کردند.

در بیانیه 30 تشکل بسیج دانشجویی خراسان شمالی با اشاره به نامه‌نگاری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران به رئیس‌جمهور درباره لغو سخنرانی وی، تصریح‌شده است: جای بسی تاسف است که نائب رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران تابه‌حال برای رفع مشکلات مردم  یک‌بار هم‌دست به قلم نشده اما برای دفاع از خودش نامه می‌نویسد.

در این بیانیه آمده است: برای ما جای تاسف است که نمایندگان مجلس تابه‌حال برای مشکلات اساسی معیشت مردم جلسه ویژه نگذاشته‌اند اما برای لغو یک سخنرانی جلسه می‌گذارند؛ چه کسی پیدا می‌شود تا برای فسادها و حقوق‌های نجومی و مسکن مهر مردم و بیکاری و رکود و دلار 4000 تومانی جلسه بگذارد و نامه بنویسد؟؟؟

بیانیه 30 تشکل بسیج دانشجویی خراسان شمالی می‌افزاید: وقتی‌که زمان پاسخگویی مسوولان فرا می‌رسد، می‌بینید که چطور به بهانه‌های واهی، فضای جامعه را متشنج می‌کنند تا از پاسخ دادن به مردم فرار کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    کسی با علی مطهری برخورد نمی کند و این همه تخلفات وی و دخالتهای بی جای وی را نمی بینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس