قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت، با حکم معاون بهداشت وزارت بهداشت تغییر کرد.

به گزارش مشرق، دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، با صدور حکمی دکتر جعفر صادق تبریزی را به عنوان قائم مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه بهداشت، جایگزین دکتر ناصر کلانتری کرد.

در این حکم آمده است: پوشش همگانی سلامت مستلزم فراهم نمودن دسترسی به خدمات سلامت و بهره مندی از آن در حد پاسخگوئی به تقاضا و نیاز مردم و حمایت مالی از آنان و رعایت اصول مشارکت و توانمندسازی مردم، همکاری بین بخشی، عدالت در سلامت، بهره گیری از تکنولوژی مناسب و ارائه خدمات با کیفیت مناسب است. جهت تحقق این امور طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت با ۱۵ برنامه و ۱۰ پروژه پشتیبان در دست اقدام است. 

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه های ارزشمند جناب عالی در حوزه بهداشت به موجب این ابلاغ  به سمت قائم مقام معاونت بهداشت و رییس مرکز مدیریت شبکه منصوب می شوید. امید است با اتکال به ایزد منان و بهره گیری از توان فنی و کارشناسی همکاران آن مرکز و دیگر نیروهای متخصص و متعهد و با تجربه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در جهت هر چه بهتر اجرا کردن مأموریت تعریف شده برای آن مرکز در سطح ستاد و استانها با موفقیت عمل نمایید.

از جنابعالی انتظار دارم ضمن آنکه ۱۵ برنامه و ۱۰ پروژه پشتیبان طرح تحول حوزه بهداشت که سرلوحه تمام کارهای این حوزه است، مورد اهتمام کامل قرار داده و اولویت های سال جاری را که از ابتدای سال در دستور کار همه ی معاونین بهداشت قراردارد مورد حمایت و پشتیبانی، قرار داده و با دقت هر چه بیشتر این امور را دنبال نمایید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس