فریدون آسرایی گفت: به نظرم در کشور ما یک همت و اقدام عمومی لازم است تا همه مردم با یاری هم کمک کنیم تا هیچ شخصی در سرمای زمستان، در خیابان ها نخوابد.

به گزارش مشرق، فریدون آسرایی خواننده پاپ کشور حرکت شهرداری تهران در احداث مددسراهای پایتخت جهت اسکان موقت بی خانمان ها را تجربه ای دانست که در کانادا نیز مشابه آن انجام می شود. وی می گوید:‌ »زمانی که در کانادا زندگی می کردم، برخی گرمخانه هایی وجود داشت که کارتن خواب ها و یا بی سرپناه ها را در آنجا به طور موقت اسکان می دادند. طبق قانون، این گرمخانه ها در فصل سرما برای جلوگیری از جان دادن انسان های بی خانمان در سرمای سوزناک کانادا موظف به خدمت رسانی بوده و هستند. 

خواننده پاپ کشور با بیان اینکه در کانادا از ساعت حدودا 8 شب درهای گرمخانه ها را به روی کارتن خواب ها می گشایند و 8 صبح نیز آن ها را از آنجا خارج می کنند به اطلاع رسانی برای فرهنگ سازی مناسب و آشنایی مردم با این نوع گرمخانه ها اشاره کرد و گفت: فیلم های سینمایی به منظور اطلاع رسانی به مردم در آمریکا و کانادا ساخته شده است. 

وی افزود: ساز و کار مددسراهای شهرداری تهران شبیه همان چیزی بوده که در کانادا مشاهده کردم، اما متاسفانه هنوز بسیاری از مردم از وجود چنین مکان هایی اطلاع ندارند. به عنوان مثال بنده همین الان متوجه شدم که ضمن تماس با شماره 137 و اطلاع به ماموران شهرداری می توان جان کارتن خواب ها را در این هوای سرد نجات داد. به نظرم در کشور ما یک همت و اقدام عمومی لازم است تا همه مردم با یاری هم کمک کنیم تا هیچ شخصی در سرمای زمستان، در خیابان ها نخوابد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس