یک مقام آگاه در نیروی دریایی سپاه در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی اعلام کرد: جوسازی ممنوع؛ مشکل حضور غیرضروری و غیرحرفه ای شما است.

به گزارش مشرق، درپی ادعای اخیر مقامات وزارت دفاع آمریکا مبنی بر هدف گیری شناور سپاه در تنگه هرمز به سمت یک فروند بالگرد نیروی دریایی آمریکا، یک مقام آگاه در نیروی دریایی سپاه گفت: اینکه هر از چند گاه برخی مقامات آمریکایی ادعاهای اینچنین مطرح می کنند، نشان می دهد آنها ورای حرکت‌های تبلیغاتی درپی اهداف خاصی هستند، لذا به آنها تأکید می کنیم "جوسازی ممنوع؛ مشکل شما هستید".

وی افزود: امروز بر کسی پنهان نیست که مشکل اصلی در خلیج فارس حضور آمریکایی‌ها است که با رفتارهای نامناسب و غیرحرفه ای درصدد غیرعادی جلوه دادن شرایط هستند.

این مقام آگاه با اشاره به تردد شناورهای ملل و کشورهای مختلف از خلیج فارس و تنگه هرمز تصریح کرد: شناورهای کشورهای دیگر با رعایت قوانین و مقررات بین‌المللی شبانه روز بدون هیچگونه مشکل در حال تردد از منطقه  می‌باشند و این تنها آمریکایی‌ها هستند که درپی ایجاد سرو صدا بوده و می خواهند با دلایل غیرواقعی مسأله سازی کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در عین حال رزمندگان نیروی دریایی سپاه مجهز و مصمم و در آمادگی کامل قرار داشته و با رصد تحرکات و ترددهای شناوری در خلیج فارس و تنگه هرمز بر حفظ و تأمین امنیت پایدار این منطقه حساس و راهبردی تأکید دارند، اظهار کرد: ما بدون اعتنا به جوسازی آمریکاییها در کمال آرامش و با دقت و جدیت به مأموریتهای خود در آبهای سرزمینی کشورمان خواهیم پرداخت و قضاوت پیرامون ادعاهای آمریکاییها را به مخاطبین واگذار می نماییم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمود ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    مار گزیده از ریسمان سیاه وسفید میترسد آمریکاییهای بدبخت دیگه جرات نمیکنن با قایق گشت بزنن باید کاری کنیم که با بالگرد وجنگنده هم جرات نکنن نزدیک بشن
  • آریایی اصیل ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ایران هم باید نیروی دریایی راهبردی رو قوی کنه و در کوبا یا ونزوئلا یا کشورهای آمریکای لاتین پایگاه دریایی بزنه و هر روز بره و در مرزهای آمریکا و موی دماغ گشتی های مرزی اونا بشه و اگر اونها عکس العمل نشون دادن سریع رسانه ای کنه.
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    ما باید نیروی دریایی رو توسعه بدیم بزرگترین امپراطوری ها با توسعه نیروی دریایی تشکیل شدن
  • ناصر ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    چقدر به اسم میانه روی عقب نشینی کردیم که حتی به سمت تیربار سبک قایق ما با برد چند صد متر هم گیر میدن داخل خلیج فارس!!....جالبه بالگرد جنگی امریکایی سرعتش 4 برابر یه قایق تندرو هست به 800 متری قایق نزدیک میشه با کلی بمب و موشک ولی تسلیحات بالگرده برای قایق خطرناک نیست حتی وقتی در جهت قایق هست ولی تیربار قایق خطر ناکه...
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    بالگرد جنگی امریکایی با سرعت ۴ برابر قایق تندرو به ۸۰۰ متری به قایق نزدیک میشه برای چی؟ انتظار دارن تیربار رو به سمت راکتور اراک بچرخونن در این شرایط!؟ این حرکت اونها غیر حرفه ای نیست چطور هست کلاش رو هم بزارن روی زمین با لباس زیر جلوی بالگرد جنگی اونها حرکات موزون امریکایی برن تا حرفه ای تر بشه!؟ اونها هم دست بزنن بگن به به چقدر میانه رو! دوما اینکه کل موشک های هسته ای ناوهای هواپیمابر و زیر دریایی ها و توپ ها و سیستم های دفاع ضد موشکی و پدافند هوایی قایق های امریکایها جهتشون به سمت قایق های ایرانی هست اشکالی نداره؟ فقط اون اشکال داره؟ چقدر به اسم میانه روی عقب نشینی کردیم که اینها حتی به جهت اسلحه ما هم گیر میدن..روسها و چینی ها روی جنگنده های ناتو و امریکا در آبهای جهانی قفل می کنن بعد اینها علیه ما این قدر گستاخ شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس