دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: رئیس قوه قضاییه درنشست امروز با تشکل‌های دانشجویی گفت: دولت هیچ اطلاعاتی درباره حقوق‌های نجومی به قوه قضاییه ارائه نکرده است.

به گزارش مشرق، امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به جلسه صبح امروز تشکل‌های دانشجویی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه گفت: جلسه بسیار صمیمی بود به طوری که تشکل‌های دانشجویی مسائل خود را مطرح کردند و رئیس قوه قضائیه نیز بسیار صمیمی به آنها پاسخ داد.

وی افزود: مسائل مطرح شده از سوی تشکل‌های دانشجویی به عملکرد قوه قضائیه در حوزه بررسی فیش‌های نجومی و املاک شهرداری تهران، انتقاد به عملکرد قوه قضائیه در رسانه‌ها، تخلفات گسترده در حوزه معاملات و اسناد، نظارت بر کار قضات و دادگستری‌های استان‌ها و اطلاع‌رسانی عمومی و کسب اعتماد عمومی مربوط می‌شد.

سلیمی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه در رابطه با بررسی فیش‌های نجومی این گونه عنوان کرد که سازمان بازرسی کل کشور لیست‌هایی را تهیه کرده و دیوان محاسبات نیز اطلاعاتی را در اختیار قوه قضائیه قرار داده است ولی دولت تاکنون هیچگونه اطلاعاتی را به قوه قضائیه نداده است.

وی ادامه داد: در حوزه شهرداری‌ها هم رئیس قوه قضائیه گفت این موضوع در حال بررسی است.

در ادامه جلسه دانشجویان از نحوه ارتباط رئیس قوه قضائیه با جامعه دانشجویی انتقاد کردند و انتظار داشتند رئیس قوه قضائیه به صورت سالانه با دانشجویان نشستی برگزار کند که آملی لاریجانی از این درخواست استقبال کرد.

همچنین دانشجویان نسبت به برخی نزدیکان لاریجانی و دست‌اندرکاران قوه قضائیه نیز مسائلی را مطرح کردند که آملی لاریجانی هر گونه مماشات و تاخیر در برخورد با این افراد را انکار کرد و قول پیگیری داد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس