کد خبر 659831
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

عضو سابق جنبش فتح در فایل صوتی افشا شده مربوط به جلسه کمیته مرکزی این جنبش، محمود عباس را متهم اصلی قدرت گرفتن حماس در غزه دانست.

 به گزارش مشرق، «عزام الاحمد» عضو  سابق کمیته مرکزی جنبش فتح در یک فایل صوتی افشا شده، مسئولیت کامل آنچه او سقوط غزه در دستان حماس نامید را متوجه «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دانست.

به نوشته وبگاه خبری «صفاء»، الاحمد در این فایل صوتی، ضمن متهم کردن محمود عباس، «محمد دحلان» عضو جنبش فتح و رئیس سابق سرویس امنیتی فلسطین را در تسلط حماس بر نوار غزه بی‌تقصیر دانست.

در این فایل صوتی که اولین‌بار در یوتیوب منتشر شد عزام الاحمد عضو جدا شده جنبش فتح، که اکنون در امارات به سر می‌برد، هر گونه نقش دحلان را در قدرتمند شدن حماس در غزه رد کرد.

 الاحمد در این فایل مدعی شده در جلسه‌ای که «عباس ذکی» یکی دیگر از اعضای کمیته مرکزی فتح در آن حاضر بوده، او دحلان را درباره آنچه سقوط غزه نامید بی‌تقصیر دانسته است.

به دنبال انتشار این فایل صوتی، عباس ذکی ضمن جعلی دانستن این فایل گفت: من در جلسه مذکور شرکت نکرده‌ام و  انگیزه منتشرکنندگان فایل این است که هفتمین کنفرانس جنبش فتح که قرار است سه شنبه آینده انجام شود را تحت تأثیر قرار دهند.

افشای این فایل صوتی با انتشار گزارشی مربوط به فساد عزام الاحمد و خانواده‌اش توسط وبگاه خبری «فلسطین پرس» که وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین است، همزمان شده که نشان دهنده افزایش اختلافات در جنبش فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس