اختلافات داخلی جنبش فتح، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی را بر آن داشته تا تمام توان خود را برای ابقا و تثبیت حاکمیت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و تقویت او در برابر مخالفانش بکار گیرند.

 به گزارش مشرق، سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محمود عباس را در شرایط کنونی بهترین گزینه ممکن می دانند و هیچیک از اسامی مطرح شده برای جانشینی او را نمی‌پسندند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، برخی منابع در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کردند که انتقادات و بالاگرفتن اعتراضات داخلی جنبش فتح نسبت به عباس در اردوگاه های فلسطینی واقع در کرانه باختری موجب شد تا سازمان‌های امنیتی صهیونیستی عباس را بهتر از دیگر گزینه های مطرح برای ریاست تشکیلات خودگردان بدانند.

روزنامه صهیونیستی معاریو، به نقل از یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت که ارتش به شدت نگران سناریوی فروپاشی تشکیلات خودگردان و جایگزین شدن یک گروه و جریان مخالف رژیم صهیونیستی به جای آن است.

وی تاکید کرد که بهترین گزینه برای جلوگیری از فروپاشی تشکیلات خودگردان در شرایط کنونی تثبیت حاکمیت محمود عباس می باشد، زیرا تنها او می تواند جلوی افزایش قدرت جریان‌های مخالف که در پی مبارزه و مقاومت در برابر این رژیم هستند را بگیرد.

افسر مذکور اظهار داشت که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در پرتو ریاست عباس به بهترین شیوه ممکن عملیات‌های ضد صهیونیستی را خنثی می‌کنند، هر چند تاکنون 4 نفر از اعضای این سرویس‌ها در عملیات‌های مقاومتی دست داشته‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس