کد خبر 659603
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

شهید قلی پور به هنگام شناسایی مواضع دشمن جهت انجام عملیات طریق‌القدس در غرب سوسنگرد چند روز قبل از عملیات توسط دشمن بعثی به شهادت رسید و پیکر مقدس اش در جوار دیگر شهدای انقلاب اسلامی مشهد در بهشت رضا (ع) آرام گرفت.

گروه جهاد و مقاومت مشرق -در ادامه، نگاهی کوتاه به زندگی دو شهید از شهدای عملیات طریق القدس خواهیم داشت.
 
شهید هادی قلی پور:
شهید هادی قلی پور در مشهد مقدس به دنیا آمد. با تجاوز دشمن به کشور عزیزمان تحصیلات دوره متوسطه را رها کرد و به جبهه شتافت. در جبهه سوسنگرد ابتدا در واحد سوخت تدارکات سپاه  مشغول به خدمت گردید امّا عشق و علاقه او به عملیات رزمی سبب گردید تا در واحد شناسایی مشغول گردد. شهید قلی پور به هنگام شناسایی مواضع دشمن جهت انجام عملیات طریق‌القدس در غرب سوسنگرد چند روز قبل از عملیات توسط دشمن بعثی به شهادت رسید و پیکر مقدس اش در جوار دیگر شهدای انقلاب اسلامی مشهد در بهشت رضا (ع) آرام گرفت.
 
نگاهی به زندگی دو شهید «طریق القدس» 

 روحانی شهید محمد رضا کشاورزیان:
روحانی شهید محمد رضا کشاورزیان در سال 1341 در دامغان به دنیا آمد. در مبارزات مردم علیه حکومت طاغوت مشارکت داشت و مجروح گردید. شهید کشاورزیان پس از فراگیری دروس متوسطه برای فراگیری دروس حوزوی راهی قم شد. با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه سوسنگرد گردیده و در عملیات های این منطقه با مسئولیت تدارکات گردان شهید علم الهدی شرکت فعال داشت.
با تشکیل تیپ عاشورا به عنوان مسئول تدارکات تیپ به خدمت مشغول شد. شهید کشاورزیان پس از فتح بستان برای مقابله با پاتک دشمن جهت تصرف بستان، به چزابه رفت و به عنوان مسئول محور در عملیات شرکت داشت. تا اینکه در این جبهه به درجه رفیع شهادت نائل آمد
 
نگاهی به زندگی دو شهید «طریق القدس» 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس