کد خبر 659389
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

چهار تک تیرانداز عربستانی دیروز 'جمعه' توسط یگان ویژه ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه نظامی 'ملطه' در 'عسیر' کشته شدند.

 به گزارش مشرق، شبکه خبری 'المسیره'، نظامیان عربستان دیروز در عملیات تک تیراندازی یگان ویژه ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه عسیر کشته شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن دیروز همچنین یک خودروی زرهی ارتش متجاوز عربستان را در گذرگاه 'علب' در همین منطقه را منهدم کرد. توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز مرکز فرماندهی 'علیب' در خاک عربستان را زیر آتش قرار داد که در نتیجه آن تعدادی از نیروهای نظامی سعودی کشته شدند.

المسیره اضافه کرد که یگان موشکی یمن نیز منطقه نظامی 'السرقه' در خاک عربستان را مورد حمله قرار داد.

این شبکه در ادامه گزارش خود درباره وضعیت جنگ در یمن افزود که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی دیروز محل های تجمع نظامیان عربستانی در 'جیزان' را هدف قرار داد.

یک منبع نظامی در این ارتباط گفت: توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان عربستانی در 'بیت المشقف' و 'مدرسه الغاویه' را چندین بار هدف قرار داد که در نتیجه آن شماری از نظامیان عربستانی کشته و زخمی شدند.

توپخانه ارتش یمن دو منطقه نظامی 'غاویه'، 'سودانه والمعنق' در جیزان را پنجشنبه گذشته نیز به شدت مورد حمله قرار دادند که شمار زیادی از نظامیان عربستانی بر اثر آن کشته و یا زخمی شدند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر عربی از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد . این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس