نیروهای داوطلب مردمی عراق در ادامه پنجمین مرحله عملیات آزادسازی غرب موصل، روستای البینونه را از لوث داعش آزاد کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از الفرات نیوز، نیروهای داوطلب مردمی عراق امروز شنبه موفق شدند روستای البینونه در جنوب شهرستان تلعفر در غرب موصل را از چنگ داعش آزاد کنند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق در این عملیات موفق شدند شمار زیادی از داعشی‌ها را به هلاکت برسانند.

نیروهای داوطلب مردمی امروز همچنین دو خودروی بمب‌گذاری شده را در ورودی‌های روستای العجبوری در غرب شهرستان تلعفر، منفجر کردند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق روز گذشته از آغاز پنجمین مرحله عملیات خود در غرب موصل برای آزادسازی مناطق باقی مانده تحت اشغال داعش خبر دادند و موفق شدند در ساعات اول این عملیات، چندین روستا را آزاد کنند.

شهر تلعفر که در سال 2014 به اشغال گروه تروریستی داعش در آمده است، 65 کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد و ماموریت آزادسازی این شهر به نیروهای داوطلب مردمی عراق سپرده شده است.

این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست‌ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک‌های لجستیک برای داعش  فرستاده می‌شود.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، بامداد دوشنبه 26 مهر از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ گروه داعش خبر داد.

نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه از آغاز عملیات آزادسازی موصل تاکنون صدها کیلومترمربع و دهها روستا را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد کردند و پیشروی آنها در تمام محورهای عملیاتی همچنان ادامه دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    0 0
    1- حشد الشعبی عراق با 150 هزار نیرو توانایی درگیری همزمان با ارتش آمریکا و ترکیه را دارد و نباید از تهدیدات ترکیه و آمریکا بترسد و باید کار داعش را تمام نمایند و 10 هزار نیروی مازادشان را باید به حومه حلب و غوطه دمشق بفرستند - اگر عراقی ها الان از غرب غرب غرب فقط غرب موصل حمله نکنند یعنی داعش هیچ گاه در منطقه شکست نخواهد خورد و مقاومت در نهایت شکست خواهد خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس