دومین کنگره «یاران خورشید» با هدف پاسداشت شهدا, رزمندگان و ایثارگران شهرداری تهران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

به گزارش مشرق، دومین کنگره یاران خورشید با هدف پاسداشت جهادگران پیشکسوت و تجلیل از جایگاه شهدا، آزادگان، ایثارگران و جانبازان شهرداری تهران شب گذشته (پنجشنبه) با حضور سید جعفر تشکری هاشمی معاون منابع انسانی شهرداری تهران، محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرداری تهران، مصطفی منتظرالمهدی رئیس سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم مصطفی منتظرالمهدی رئیس سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در سخنانی اظهار کرد: بازنشستگان ایثارگر شهرداری تهران که در طول 8 سال دفاع مقدس رشادت‌های بزرگی انجام دادند، امروز به الگویی برای کارکنان شاغل در این سازمان تبدیل شده‌اند و 700 خانواده شهید شهرداری بهترین الگو برای پرسنل شهرداری و مردم شهر تهران هستند.

وی ادامه داد: فرزندان این خانواده‌ها برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به صورت داوطلبانه عازم سوریه شده و به شهادت رسیدند و این نشان دهنده جاری بودن فرهنگ شهادت در بین خانواده‌ و پرسنل شهرداری تهران است که ما باید قدردان این رشادت‌ها باشیم.

شعرخوانی صابر خراسانی و حمیدرضا برقعه‌ای، اجرای قطعات شب دهم توسط علیرضا قربانی، خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهید محمدرضا بیات از شهدای مدافع حرم و  خانواده 12 شهید، جانباز و ایثارگر شهرداری تهران از دیگر برنامه‌های دومین کنگره یاران خورشید بود.

در ادامه گزارش تصویری این مراسم را ببینید:

{$sepehr_album_47027}
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس